Benne rengeteg érdekességgel: EMAT eredmények, túrák a világ körül, beszámoló a Verona Bike Expo-ról és persze a legújabb építések.
Fastest M1NSK
Yuri Shif építette pár évvel ezelőtt a térdig érő, négyhengeres boxer Uralt, mellyel a világbajnokság 3. helyét szerezte meg, most pedig a szovjet ipar egy másik remekét rázta gatyába.
Suzuki metamorfózis
A gyári VL1500 Intruder nem kis fejtörést okoz annak, akiben először merül fel a típus módosítása, de a Gigamachine műhely természetesen ezzel a problémával is megbirkózik.
Trike Wisconsinból
Az SS Trike-ban még a kétsebességes váltó működtetését is számítógép irányítja, nehogy a felelőtlen sofőr elvesszen a fokozatok végeláthatatlan erdejében. És ez csak a jéghegy csúcsa!
Az előember az EMAT-ra ment
A vértesszőlősi Jenei Robi erősítésként egy ősembert is magával vitt az EMAT-ra, de nem kellett bevetnie a zsűri ellen: épített Pannóniája így is a „Legjobb keleti” motor lett.
Egy prágai múzeum
A prágai Nemzeti Technikai múzeumot eredetileg azért alapították, hogy dokumentálják a cseh technikai fejlesztéseket. Ma a területe meghaladja a 13 000 négyzetmétert.
További cikkeink:
- Kisgatyában kétszáznegyvennel
- Az EMAT kategóriagyőztesei
- Magyar siker Veronában
- Mi folyik itt Csongrádon?
- Drag helyzetkép
- Hangsebességgel
- Nepálba motorral 7.
- Ébredés az Álmok Földjén 8.
- A Vajdaságból Marokkóba 2.
- Arany Háromszög
- Régi hírek
- Élet a Vad Oldalon
- Megöl a rendszer
- Tavaszünnep
- A kazárok
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|