Ha Paul amerikai volna, még a győzelmi pezsgőt is vissza kellett volna utasítania, olyan fiatal hogy még alkoholt sem fogyaszthat. A nemrég Mainzban megrendezett Custom Chrome Motorshown csak Kruggert nem sikerült felülmúlnia, igaz, az általa épített Honda CB 450 tényleg mindent vitt. Emberünk így sem panaszkodhat, megnyerte a Jammer Old School kategória 3. helyét és a bajnoki kategória 2. helyét. Az eseményről és Krugger motorjáról a Wild Magazin hamarosan megjelenő 210-es számában olvashatsz bővebben.
Hihetetlen tudás áll a két méter magas srác mögött, mert az egész motort minimális befektetéssel, a lehető legtöbb kézimunkával készítette el. Az egész projekt költségvetése 10.000 Euró alatt maradt, ami igazán nem mondható soknak. 15 évesen kezdett az L&L Choppersnél dolgozni, ahol gyorsan kitanulta a svéd stílust, így 17 évesen már a saját motorját építette. 4 évig tartott, de a végeredményt látva megérte.
Tulajdonos: Paul
Építő: Paul, L&L Custom
Blokk: 2004-es 1200-es Evo Sportster, Panhead szelepfedelekkel
Légszűrő: Egyedi (Paul)
Kipufogó: Egyedi (Paul)
Váz: L&L Choppers 41 fokos villaszöggel
Első villa: L&L Springer, 4”-os nyújtással
Első kerék: 23”alumínium, rozsdamentes küllőkkel, réz anyákkal
Hátsó kerék: 18”-os acél krómozva, rozsdamentes küllőkkel, réz anyákkal
Tank: Egyedi (Paul)
Lábtartók: Fából és rézből (Paul)
Kormánykezelő szervek: Ducati módosítva
Olajtartály: Rozsdamentes egyedi tartály
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|