Kevesen tudják, de David Beckham nagyon jó ízléssel bír a motorok terén. A Garage Company által épített 93 köbinches oldschool Knucklehead-je olyan, mint ha kint hagyták volna az esőben pár évre. Egy valami hiányzik csak róla: A berúgókar. De van megfejtés. A bokaficam még egy ex-focista karrierjében is felvethet néhány problémát.
A stílus és az összhang tökéletes, pont olyan mint ha Japánban épült volna, kicsit hasonlít a Zero motorjaihoz is. Ez sem véletlen: A Garage Company főnökét Yoshi Kosaka-ának hívják. Az antikolt külső kifejezetten Beckham kérése volt, és összesen egy évre volt szükség mire elkészült a projekt. Az 1940-es vázra 1934-ből származó springer villa került, de a blokk már egy új S&S Knuckle, mint ahogyan az 5 sebességes váltó is a modern kor gyümölcse.
Így szól az 1520 köbcentis blokk:
http://www.youtube.com/watch?v=8ICj214vRrU&feature=player_embedded
Beckhamnek egyébként ez a harmadik motorja, egy Ducati Desmosedici RR és egy Confederate F131 Hellcat Combat mellett. Utóbbi gyári állapotban is úgy néz ki, mint ha épített lenne.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|