Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Inkább a labdát rúgja, nem a motort

- 2013.07.20.

Kevesen tudják, de David Beckham nagyon jó ízléssel bír a motorok terén. A Garage Company által épített 93 köbinches oldschool Knucklehead-je olyan, mint ha kint hagyták volna az esőben pár évre. Egy valami hiányzik csak róla: A berúgókar. De van megfejtés. A bokaficam még egy ex-focista karrierjében is felvethet néhány problémát.

A stílus és az összhang tökéletes, pont olyan mint ha Japánban épült volna, kicsit hasonlít a Zero motorjaihoz is. Ez sem véletlen: A Garage Company főnökét Yoshi Kosaka-ának hívják. Az antikolt külső kifejezetten Beckham kérése volt, és összesen egy évre volt szükség mire elkészült a projekt. Az 1940-es vázra 1934-ből származó springer villa került, de a blokk már egy új S&S Knuckle, mint ahogyan az 5 sebességes váltó is a modern kor gyümölcse.

 

Így szól az 1520 köbcentis blokk: 

http://www.youtube.com/watch?v=8ICj214vRrU&feature=player_embedded

beckhamride100611_03_full.jpg david_beckhams_super_vintage_93_knuckle_1.jpg

41648.jpg 

david_beckhams_super_vintage_93_knuckle_5.jpg david_beckhams_super_vintage_93_knuckle_6.jpg 

david_beckhams_super_vintage_93_knuckle_3.jpg

 

Beckhamnek egyébként ez a harmadik motorja, egy Ducati Desmosedici RR és egy  Confederate F131 Hellcat Combat mellett. Utóbbi gyári állapotban is úgy néz ki, mint ha épített lenne. 

spotted_david_beckham_on_a_confederate_f131_hellcat_combat_ca22a.jpg 

 

 

 

 

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...