Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7276 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Death or Glory – Ironhead 1959-ből

- 2013.10.07.

A motorépítéshez három ember kell: a motorépítő, az esztergályos és a pszichiáter. Utóbbinak különösen fontos jelentősége van, mert  a tépett idegrendszer az ördög játszótere. Az építés vége felé Bencénél már egész szórakoztató-centrumról volt szó. 

A motor egy év alkudozás után Székesfehérvárról került Bencéhez. Róla tudni kell, hogy ő ingyenország királya, az alkudozás Chuck Norris-a, akinek végül az eladók fizetnek és mégis mindenki boldog az üzlet végeztével. Komolyabb járműparkja van mint a UPS-nek és a DHL-nek együttvéve, mégsem fizetett még soha semmiért. Az autókat kapja, a gázolaj „lesz”, a benzin „jut”, az állam neki fizeti a súlyadót, és mindenen veteránbiztosítás van évi 1000 Ft-ért.   

A kormány Dögvész keze munkáját dicséri, a 60 centiméteres szélesség pedig kiválóan passzol a stílushoz. Ha elölről közeledik elég keskeny ahhoz, hogy összetévesszük a 28-as kerékpáron egyensúlyozó Józsi bácsival, és csak közelebb érve tűnhet fel, hogy nincs demizson a kormányon. Szintén Dögvész készítette a biztosító tűre emlékeztető háttámlát 10-es rozsdamentes köracélból. Hosszából adódóan remeg, mint faragott MZ-s gyerek a KPM kapu előtt, de így legalább nem szállnak rá a legyek...

A teljes cikk még több képpel a Wild Magazin 215-ös számában folytatódik ami ugyan kicsit megkésve érkezett de van mentség: Az októberi szám olyan ütős lett, hogy még a nyomdagépet is tönkretette.

dscf9098.jpg 

dscf9029.jpg 

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...