Benne a legújabb, legérdekesebb, legmeghökkentőbb építések, világ körüli túrák, jó csajok. De ha mindez nem lenne elég, jöjjön egy kis fényképes ízelítő...
ZT
A 2070 köbcentis Ultima átépítést a cseh Zbynek Turecek (innen a ZT elnevezés) követte el, Roman Bus segítségével. A valóban motorozható vas az AMD vb 6. helyezettjeként ért célba.
Gigamachine Whitepower Sporty
Zénó 300 km-t gurult hóesésben sporijával a Gigamachine-ba, hogy egy kompromisszumokat nem tűrő motort építtessen belőle. Aztán megnyerte vele az EMAT Freestyle kategóriáját…
Kismalac vagy tejeskávé?
A csúnyácska, de épp ezért szerethető CX 500-ból épített, eddig rejtőzködő café racerek végre elég bátorságot gyűjtöttek a színre lépéshez. Itt a tripla kávé harmadik felvonása!
Vörös forradalom
Kihívás V-Rodot építeni, mert elég karakteres motor. A faragás során Borbély Artúr kemény munkával könyékig nyúlt az emésztőbe, de a végén aranyláncra lelt.
Háború gyermeke
A stílus még nálunk sem túl ismert – Ukrajnában pláne nem – de Roman, a WUM főnöke azért alacsony költségen nagyon jól motorozható street trackert épített egy kis GN 400-ból.
Építs BMW-t!
A német cég japán motorépítőkkel faragtatott át négy Nine-T modellt, megkötések nélkül. És fél év múlva kiderült, hogy a szamurájok nem csak a régi Harley-kkal tudnak csodát tenni.
További cikkeink:
- Esőnap Kunmadragoson
- Irány: Normandia! 2.
- Dongóval a Fekete-tengerig 1.
- Vörös Katlan
- Mentőmotoros túra
- Elveszett próféciák
- Kendők és maszkok
- Hírek régen
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|