Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Megjelent a Wild magazin legújabb, 235. száma!

- 2015.05.29.

Folytatjuk az előző számban elkezdett túrákat szerte a világban, beszámolunk Kunmadárról, bemutatjuk a legújabb, legérdekesebb, legjobb építéseket... szóval a szokásos minőségi színvonalon jön a júniusi számunk!

cimlap235.jpg

Ízelítő a tartalomból:

 

Az Osztrák Szikla motorja

Markus Schöngrundnernek egy 190 centi magas, 140 kilós, laza félméteres felkarmérettel rendelkező embertömeg számára kellett motort építenie, vagyis nem hibázhatott. J

nevtelen.jpg

Nogg utazómotor

Berzeviczi Norbiék alapvetően egy utazásra, túrázásra alkalmas motort építettek – persze nem a teljesen megszokottak szerint…

img_4937.jpg

FT 500 café racer

Fekete Lajos hangulatos café racer-je százszázalékosan letagadhatná az alapverziót. A csúf, nagy békából bizony kellemes összhangú építés született.

_nai9450.jpg

A Konyhafőnök ajánlata

Bár Jenei Robi, a motoros cukrász EMAT-győztes alkotása egy régebbi építése, a Pannónia Panther újragondolása, de tuti, hogy avatatlan szemek ebből semmit nem vesznek észre.   

aimg_5593.jpg

SR 400 teszt

Egy, a múltból itt ragadt veterán. Ugyanannyit tud, mint harminc éve. Nem kapott úgynevezett ráncfelvarrást, sőt, még egy nyavalyás önindítót sem. Mégis kultuszmotor. 

img_0343.jpg   

Drag szezonnyitó

Az európai dragbike mezőny megosztottsága miatt a külföldi versenyzők most csak kis létszámmal képviseltették magukat Kunmadarason. Nem is szegődött melléjük a szerencse.

img_1371.jpg

További cikkeink:

Női Motoros Nap

K-Roy szerint a világ

Vajdasági motoros élet

Kubai körút 2.

Vadveszély

Vissza a Pancsigyárba!

A világ körül 2.

Hírek régen             

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...