Folytatjuk az előző számban elkezdett túrákat szerte a világban, beszámolunk Kunmadárról, bemutatjuk a legújabb, legérdekesebb, legjobb építéseket... szóval a szokásos minőségi színvonalon jön a júniusi számunk!
Ízelítő a tartalomból:
Az Osztrák Szikla motorja
Markus Schöngrundnernek egy 190 centi magas, 140 kilós, laza félméteres felkarmérettel rendelkező embertömeg számára kellett motort építenie, vagyis nem hibázhatott. J
Nogg utazómotor
Berzeviczi Norbiék alapvetően egy utazásra, túrázásra alkalmas motort építettek – persze nem a teljesen megszokottak szerint…
FT 500 café racer
Fekete Lajos hangulatos café racer-je százszázalékosan letagadhatná az alapverziót. A csúf, nagy békából bizony kellemes összhangú építés született.
A Konyhafőnök ajánlata
Bár Jenei Robi, a motoros cukrász EMAT-győztes alkotása egy régebbi építése, a Pannónia Panther újragondolása, de tuti, hogy avatatlan szemek ebből semmit nem vesznek észre.
SR 400 teszt
Egy, a múltból itt ragadt veterán. Ugyanannyit tud, mint harminc éve. Nem kapott úgynevezett ráncfelvarrást, sőt, még egy nyavalyás önindítót sem. Mégis kultuszmotor.
Drag szezonnyitó
Az európai dragbike mezőny megosztottsága miatt a külföldi versenyzők most csak kis létszámmal képviseltették magukat Kunmadarason. Nem is szegődött melléjük a szerencse.
További cikkeink:
Női Motoros Nap
K-Roy szerint a világ
Vajdasági motoros élet
Kubai körút 2.
Vadveszély
Vissza a Pancsigyárba!
A világ körül 2.
Hírek régen
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|