Tüskék, acélidomok, baltával vágott szegletek, és tömény kreativitás. A custom style trónkövetelőitől, neked is tátva marad a szád, mert lefogadnom nem láttál még menetközben olvadó motort, vagy kanálból épített szörnyeteget, s mindez csak a kezdet!
A motorépítés a két keréken guruló művészet, néhol a barokkos túldíszítéssel máskor a klasszikus formákat megidéző, s legtöbbször ultramodern szörnyetegek gurulnak ki a műtermekből. Utóbbi jelző kicsit sem túlzás, mert ezek a vasparipák túlszárnyalják a legvadabb elképzelésed is.
Ghost Rider is alive!
A Ghost Bike megszólalásig hasonlít a Szellemlovaséra. A három méter harminc centi hosszú, 226 kilogrammos gépen a krómnak tűnő borítás valójában üveggyapot, ami szépen-lassan elkezd olvadni, ha a motor túl sokáig jár. Talán nem meglepő, hogy közúti forgalomban nem használható.
Az utolsó titán
Mi a köze a kanálnak a motorépítéshez? Több mint hinnéd. Ebben a vasparipában nem található semmi más építőelem, csak és kizárólag kanál. Tervezője a formát kedvenc Harley-Davidson modelljéről mintázta.
Csontváz, borda, koponya, ez nem anatómia!
A kínai motorépítő Xiao Lei Skull Bike-ja fittyet hány a szokásos dizájnra. A hat sebességes, szíjhajtású gépben félelmetes nyomaték lapul. Könnyű szerkezete és sportosabb alkata miatt könnyen felveszi a versenyt az aszfaltbetyárokkal is.
A Kalapos motorja
A valaha volt Sportster mára a rat rod stílus koronázatlan királya. A lecsupaszított, ötvenes évek hangulatát keltő gép szíjhajtása durva lóerővel látja el a gépet. Egyetlen hátránya, hogy extra-alacsony ültetése miatt kényes az útfelületre.
Old Time boy
Az 1916-os Board Tracker a maga idejében igazi dögnek számított. Különös formája annak köszönhető, hogy, elsődlegesen versenyzésre szánták, így a minél kecsesebb forma volt a kívánatos, noha teljesítménye alig volt húsz lóerő.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|