Lezajlott az Európa Bajnokság – a 7 magyar nevező sajnos most nem jutott be a legjobb tízbe!
Az elmúlt hétvégén 116 épített motor részvételével zajlott le a Motorépítő Európa Bajnokság. Mainz-ban, Németországban a legjobb motorok között ott volt 6 magyar műhely hét alkotása. Akik most vállalták a megmérettetést, újságunk támogatásával juttathatták ki a motorjaikat, illetve 4 motor esetében a teljes költséget vállaltuk.
A Gigamachine, és a Monster Customs motorjai, mint az első Motorépítő Párbaj szereplői juthattak ki. A két Sportster a freestyle kategóriában indult. A King Machine Choppers radikális Ultima Hell Bent-je is ezt a kategóriát erősítette, valamint az Iron Farm szintén Ultima blokkos Devil Horse-ja is. A Sapka Művek V-Rod-ja, valamint a Radical Garage softail-ja a módosított Harley-ban indult.
Még egy motor kint volt, mely egy fontos technikai részletével váltott ki meglepetést! Ez pedig nem volt más, mint a nemzetközi bajnokságok első elektromos hajtású custom-ja, a Wild magazin 161. számában bemutatott „Lahor hercegének motorja”! (Építette: Gigamachine)
A vasárnap délutáni eredményhirdetésen az alábbi eredményeket tudhattuk meg:
Freestyle:
1. Big Twin Team, Olaszország, Panster
2. Stellan Egeland, Svédország, Harrier, BMW
3. Flying Choppers, Finnország, Cloud 9
4. Andreoli Motorcycles, Olaszország, Ventidue
5. Speed Demon, Hollandia, SPS
6. Riverside Motorcycle, Franciaország, Clearspeed
7. Anders Göth, Svédország
8. Wildstyle, Csehország, Don Scalfare
9. Bobber Cycles, Olaszország, Chenz’e Arrenda
10. TGS Motorcycles, Németország, Seppster 3
Módosított Harley:
1. Thunderbike, Németország, Build a Billy
2. Gerrado Chilico, Olaszország, La Fenice
3. Franz Wielath, Németország, 49er
Custom Chrome motor:
1. TGS Motorcycles, Németország, Instellar Overdrive
2. Big Twin Motors, Olaszország, Vampiria
3. Manhattan V2 parts, Németország, Doc’s Toy
Rövidesen: részletes képes beszámoló!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|