Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Pannonia - mégis!

- 2010.04.06.

Szenzációs bejelentést tehetünk, a sokat várt magyar gyártású motor mégis létrejött, ezekben az órákban hullt le a lepel róla a várpalotai Thuri várban!
A motor 400 cm-es, 49 lóerős, négyütemű, négyszelepes, egyhengeres. Hallottuk járni, működik, megsimogattuk, létezik…
Sokan jeleztétek nekünk, hogy már nem nagyon hisztek az új Pannónia létrejöttében, és az évek teltével ez érthetővé is vált. Most azonban itt a kézzelfogható valóság!
A leleplezés előtt szinte templomi csend uralkodott a várudvarban. Stílszerű környezet, metszően hideg tavaszi időjárás, a néhány tucat fős meghívott társaság szívében mégis meleg volt, szinte tapintani lehetett a várakozást.


Majd Mázló Imre, a motor atyja, létrehozója, producere bemutatta az alkotást.


Kicsit retrósabbra gondoltunk, még az előzetes tervek miatt. Japán blokk hajtja a vasat, de az oldalán azért ott díszeleg az új, kicsit modernizált Pancsi logó. Nem nagytestű motor, kissé átmenet a supermoto, és a városi naked bike között, de a súly – teljesítmény viszony jó, élvezetes motorozhatóságot ígér.
A prototípus megvan, kb. 10.000 km teszt van benne (később a tesztről is beszámolunk…), és az első évben kis sorozatszámú, limitált példány készül csak belőle.


Most még némi engedélyeztetés – és kirepül az útra a MAGYAR MOTOR!

Nemzedékek találkozása: Talma a Pannónia bemutatóján: Szabó II. László, Kurucz György, és Reisz János, a hőskor nagy Pannóiás versenyzőivel.



Eddigi hozzászólások

2011.04.06. 03:46
csaba hunnic írta:

HMM....VALAMI ROMAN TERVEZTE??????????

2011.01.07. 23:07
hornet2009 írta:

SZiasztok! Lehet hogy szép,lehet hogy jó de a pannónia márkajelet nem raknám rá!!!!!!!!!!

2011.01.07. 23:06
hornet2009 írta:

SZiasztok! Lehet hogy szép,lehet hogy jó de a pannónia márkajelet nem raknám rá!!!!!!!!!!

2011.01.07. 23:05
hornet2009 írta:

SZiasztok! Lehet hogy szép,lehet hogy jó de a pannónia márkajelet nem raknám rá!!!!!!!!!!

2010.12.17. 22:42
gp írta:

azt ismeritek?: Dezsavűmvan! Mennyi,megveszem.!! Raknék rá egy T5 ös tankot, + fejlámpát, és olyan zöld színben árulnám csak. amúgy igazi futármotor:jó vékony.....

2010.09.13. 21:51
p10-es írta:

Először is: Nem szégyenlitek magatokat!
Másodszor:A szívem majd kiugrott a helyéről, amikor először hallottam A PANNONIA feltámadásáról!
A képeket elnézve. ezt a blokkot, első villát, hátsó rugós tagot egy T5-ös PANNONIA vázba beépítve
imára késztettetek volna sok ezer PANNONIÁS között!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azért csak szem előtt tartva a Szebb Jövőt: Hajrá

2010.08.13. 16:39
speter66 írta:

Én igazán nagyon vártam ezt a motort (vagyis nem ezt, hanem a tervrajzok alapján egy teljesen más Pannoniát). Venni is akartam belőle. De...
Laikusként is feltűnik, hogy ez a motor, amellett, hogy nem szép (csúnya), az első úton megeszi az ember bal nadrágszárát a lánckerékkel... a bután elvezetett kipufogó összeéget... az első kerék, a fél sárvédővel teljesen felcsapja a sarat... és a többit nem is említeném, amit mások már leírtak.
Óriási csalódás! Nagyon sajnálom!

2010.06.06. 16:31
intrúder írta:

Hát ez DRZ 400 SM mint PANNÓNIA.Ilyet bárki tud építeni ,ettől komolyabb motorok ki kerültek a sufni műhelyekből.

2010.06.03. 14:50
koppány zoltán írta:

ja,és még büszkék is magukra. biztos eladnak vagy hármat-nágyet

2010.06.03. 14:46
koppány zoltán írta:

az oroszok is sokkal normálisabbak,mikor egy retro tipust elevenitenek ,meg. gondolok itt az ural wolfra. semmi köze ennek a valaminek a pannoniához. egyet értek az elöttem szólóval,hogy merik erre azt mondani,hogy pannónia? tettem föl képeket egy átalakított pannoniáról a wild-ra.ha a sufniba lehet ilyet csinálni,akkor egy ország miért nem tud végre valamit normálisan megcsinálni?

2010.06.03. 01:46
V2Cruiser írta:

.
Lehet elemezni, magyarázni - ez soha nem lesz Pancsi.
.
Engem inkább jobban érdekel, hogy ki ez a sz@rosf@szú, hogy ´csak úgy´ gondol egyet és kisajátítja a ´Pannónia´ nevet???
Egyáltalán: kitől kért engedélyt?

2010.05.30. 14:40
Buszos fucsi írta:

Ha lány lenne erre mondanám hogy érdekes arcú!

2010.05.27. 22:06
pokec67 írta:

Pfujj olyan oroszos model ,pannonia az egy igazi gép volt ez valami korcs!!

2010.05.27. 16:17
vlsimson írta:

Hajrá! Várom a teszt adatokat, eredményeket!

2010.05.22. 18:52
Pélaci írta:

Időbe tellik.Az tuti,hogy nem´szerelem első látásra´.
A stilus jó,a kivitelezés kevésbé!

2010.05.07. 20:11
1iptomi írta:

Először nekem sem tetszett igazán,de ha jobban megnézitek van benne 1 kis Pancsi!A lámpa fejidom kicsit mintha olyan Pannoniás lenne?!Mindent félre téve,első megmozdulásra nem annyira rossz!Legalább már elindult valami!Hajrá!

2010.05.06. 16:59
Ula írta:

Nincs ezzel baj, de az első sárvédőnek miért csak a felét rakták fel?:)))
de ez mind1 is. GratUla az erőfeszítésekhez, a kitartáshoz és persze a végeredményhez is

2010.05.02. 17:53
szotyisanyi írta:

ez meg mi?
kinek kell ez?
én igazából egy igazi magyar pannóniát vártam.
azt elhiszem, hogy nem volt pénz blokkra, de hogy ízlősük sincs arra nincs mentség.
ez egy cafe racer jellegű motor szeretne lenni?
akkor baj van, mert kis hazánkban én még nem láttam az utakon cafe racert. amiből nekem az jön le, hogy nincs rá igény. főleg, hogy ennek a műfajnak az egyediség a lényege. mi pedig sorozatgyártásba fognánk? de ha viszont nem cafe racer, akkor még inkább nem sikerült. szerintem, ez egy nagyon csúnyára sikerült öszvér. ez nem pannónia. bocs

2010.05.01. 15:33
sagimiki írta:

Őlég faza

2010.04.29. 12:51
sagimiki írta:

Talán egy kicsit túl rövid a hátsó idom

2010.04.18. 10:14
szimba írta:

A technika biztos jó, hiszen új. Na de a design? Az első teló és a kerekek kivételével ez a motor ronda. Az első lámpa? A tank formája? A tagadhatatlanul ducatihoz hasonló kipufogó-rendszámtartó kombináció? Mégis mi hasonlít ezen egy Cafe Racerhez? Ez is egy jó példa a pénz és a rossz izlés párosításának.

2010.04.17. 21:02
urszuj viktor írta:

reméljük meg is lehet majd fizetni. Hajrá :

2010.04.12. 13:54
rocsogabi írta:

ideje volt! megint lemaradtunk 20 évet

2010.04.09. 09:53
vsintruder@citromail.hu írta:

Ne fanyalogjatok már ! Nem igen van sorozatgyártásban CAFÉ RACER. A lánckerék tényleg lehetne szerényebb . Üdv: POKEMON

2010.04.09. 09:01
Kawa550 írta:

Kicsit sárga. Kicsit savanyú. De legalább a mienk!
Remélem tartva a hagyományt a főbb részek megtartása mellett kissebb módosításokkal lesznek más szériák is.
Nekem ileginkább a leömlő vezetés nem teszik.
Személyszerint a nagy ívben a blokk alatt vinném és onnan akár vissza fordulhatna az ülés alá.
Az origón láttam még képeket. Van néhány igen megkapó finomság a motoron. (a lámpa és a ´fenek´ nem tartozik ide. valamint kérdések is felmerülnek: Csomagtartó? Hova? Hogyan?
Mindent egybevéve örülök a kezdeményezésnek. Ha rendeznének gyűjtést a legenda életrekeltésére, én támogatnám.

2010.04.08. 12:21
fókuszka írta:

mindkettőtöknek igaza van! Szerintem nem nagyon fog bejönni. Kár érte.

2010.04.07. 08:46
Monod írta:

A színvilág szenzációs, a formától én is többet vártam. Lehet, hogy még finomodik a sorozatgyártásig? Bár annyit úgysem fog.

2010.04.06. 20:54
Bagi36 írta:

Nagyon vártam, hogy feléledjen a Pannónia, de ennél retrósabbat vártam. Csalódásként ért ez a gép. Nekem nem tetszik. Túl modern, túl ´idegen´.
Szeretem a csupasz motorokat, de hát hogy néz ki ez a lánchajtás? Na és a ´feneke´?
Bocs! Pozitívumokat kértetek, de nekem a képeket látva nem jutott eszembe más.
Üdv.: Bagi

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...