„Majdnem minden második rendőrmotor alkalmatlan a közúti forgalomra!” – nyilatkozta Pintér Sándor belügyminiszter. Nos, úgy tűnik, sok rendőrnek valójában saját magát is meg kellett volna bírságolnia, és ennek a súlyos ténynek a kiderüléséhez meg kellett halnia egy tatai rendőrmotorosnak…
Mint korábban írtuk, a későbbi áldozat jelezte, a motorja közlekedésre alkalmatlan. Ennek ellenére is kopott gumis motorra kellett ülnie a tatai rendőrmotorosnak, felettese utasítására. Telegdi Zsolt az M1-es autópályán nem sokkal később halálos balesetet szenvedett.
A most lezárult vizsgálat eredménye miatt 8 motort azonnal kivontak a forgalomból. A többi rendberakását az idő elvben talán megoldja, mivel jön a tél, akkor pedig nincs rendőrmotoros közlekedés.
Példa nélkül álló, ugyanakkor megrázóan szókimondó a belügyminisztertől a következő kijelentés is: „Ha nem rendőr ülne rajta, akkor a motorok feléről le kellene venni a rendszámot!” - tette hozzá, majd megjegyezte, több rendőri vezető ellen fegyelmi és büntető-eljárás indult.
Ugyanakkor az átlagmotorosok baleseteinél elenyésző számban fordul elő a kopott gumi, mint kiváltó ok (A gyorshajtás a legfőbb tényező.). Ez valahogy bennünk van, a gumival, az életünkkel nem játszunk. Reméljük, a hatóságoknál mihamarabb megoldódik ez a kérdés, és nem történik több baleset!
A vizsgálat eredményeiről pedig még több tájékoztatást fogunk adni.
Szavazz, Te hogy viszonyulsz a kopott gumihoz!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|