A Suzuki GT 550 blokkja, a maga 50 lóerejével ugyan nem hozza le a csillagokat az égről, viszont a legmakacsabb ózonréteggel is könnyedén elbánik.
A 3 hengeres kétütemű 550 köbcentis erőforrás a Suzuki nagy újítása volt 1972-ben. Ugyan léghűtéses volt, de a Suzuki saját szabadalma alapján egy légterelő került a hengerfej fölé, nem is volt velük melegedési probléma.
A Virginiai Moto Hangar cég a korszerű futóművet szerette volna ötvözni a klasszikus kétütemű szerethetőségével. Így került fel a Suzuki SV 650 lengővilla, a Kawasaki ZX-6R hátsó rugóstag, vagy a GSX-R első villa. A hátsó segédváz egyedi de a farokidom Kawasaki GPZ-ről jött. A legmeglepőbb alkatrész azonban a kétütemű olaj számára rendszeresített német sörösdoboz.
Egészségünkre!
És az eredeti klasszikus 1972-ből: Pajesz, Ray Ban és bézs zakó. Meg persze a hetvenes évek büntetés - hátsó lámpái amikbe egy átlagos afrikai falu ebédjét is meglehetne főzni.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|