A Kawasaki úgy döntött, ideje eldönteni az elsőséget a zászlóshajók kategóriájában. A ZZR1400 új motorja nagyobb űrtartalommal és mindenre kiterjedő motor tuninggal kényezteti az erő és sebesség megszállottjait. Az előrelépés elődjéhez képest a teljes fordulatszám-tartományban rendelkezésre álló nagyobb nyomatékban és a magas fordulaton jelentkező jelentős teljesítménytöbbletben mutatkozik meg. A megfigyelhetően nagyobb gyorsulásnak köszönhetően pedig a 4.000 fordulat/perc feletti gázadás olyan érzéssel járhat, amely nem különbözik jelentősen egy vadászgép pilótája által tapasztalttól.
Ennek érdekében a gyár mindent bevetett: alumínium monocoque váz, teljesítménymód megválasztás, könnyű kerekek, hosszabb lengőkar, rövidebb, erősebb fogazású erőátvitel és még sorolhatnánk az újdonságokat sokáig. Műszaki csemege a mérnököktől a 3-utas KTRC (Kawasaki Kipörgésgátló), melynek lényege, hogy a pilóta három üzemmód közül választhat. Az 1. és 2. mód a maximális gyorsulást helyezi előtérbe (mint az S- KTRC rendszer a 2011-es Ninja ZX-10R-nél) A 3. mód hasonlít a 2010-es 1400 GTR-en alkalmazott KTRC rendszerhez és elsősorban a csúszós utakon történő sima és biztonságos motorozást támogatja. A rendszer kikapcsolható.
A műszaki fejlesztések mellett természetesen a külső megjelenésre is nagy figyelmet fordított a gyár. Új lámpák, új ülés, a dinamikus megjelenést segítő idomok, a multifunkciós műszerezettség mind jelzi, hogy a ráncfelvarrás itt alapos újításokat takar.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|