A kőolajkészletek apadóban, a benzinárak az egekben, nem lesz ennek jó vége. Remélhetőleg hamarosan feltalálnak valami szuperolcsó hajtóanyagot, addig viszont az elektromos hajtás marad az egyetlen alternatíva. Persze ameddig az elektromos áramot is fosszilis energiahordozókkal állítják elő nincs is miről beszélni. Az is jó kérdés lehet, hogy ha holnaptól mindenki elektromos járművel kezdene járni, vajon nem izzanának e vörösre a légkábelek és Paks nem horpadna-e össze, mint egy kiürült üdítős doboz.
Ed és Tammy egy 250 dolláros 1979-es Honda CB 750-essel kezdte a projektet, melynek első lépése a blokk eltávolítása volt. Az irányvonal nem is lehetett volna más, mint egy késői Cafe Racer, műanyag idomokkal. 102 Volttal üzemelő elektromos hajtás és akkumulátorok kerültek a sornégyes helyére, mindez persze a súlytakarékosság jegyében. Ez annyira jól sikerült, hogy a motor súlya mindössze 140 kg. Ez pont egy mázsával könnyebb, mint a gyári verzió, és így is 1-1,5 óra üzemidővel rendelkezik, vezetési stílustól függően.
ez a világ vége.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|