Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Gulf Ducati

- 2012.01.30.

Johann Keyser az első ember akihez fordulnod kell, ha egy Ford GT 40 replikát akarsz a garázsodba, és az egyetlen, ha a legendás Gulf dekorral akarod elkészíteni. Ő mégis egy kétkerekű GT 40–esre vágyott…

A legendás versenyautó kétkerekű megfelelője minden bizonnyal ez a Ducati, mégpedig ezzel a dekorral és ezzel a fejidommal. A váz egy 749 S-é de átalakítva, hogy beférjen a 900-as blokk, a félkarú lengővilla pedig egy Monster S4R-ből érkezett. K&N szűrő, SS kipufogó és Speedymoto könnyített kuplungfedél került fel, de ezen kívül nem lett komolyabban piszkálva a blokk.
A villa 916 SPS, új rugókkal és szelepekkel feljavítva, a kerekek szintén 916-osból valók a fényezésük pedig a GT40 BRM felnijeinek utánzata. A tank 999-esről való, a fejidom pedig egy SS-ről természetesen mindkettő alaposan átalakítva.
Miután Keyser a csilingelő kuplungos márka szinte összes típusából felhasznált valamit a motorhoz, az eredmény magáért beszél: Az autó butított utcai változata 5,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a motor erre közel 2 másodpercet ver rá.

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...