Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Yamaha SR 500 – A japán Sportster

- 2012.02.07.

Ugyanolyan egyszerűen alakítható, és még olcsóbb is. Nem véletlenül szalad bele egyre több európai építő flexe az egyhengeres hangvillába. 
Jens Vom Brauck és Kedo a német tuning specialaisták gondoltak egyet és úgy döntöttek visszatérnek a gyökerekhez. A motorépítés kezdetén az átalakítások  mindig a jobb motorozhatóságot szolgálták, aztán ez a ‚70-es évektől kezdve kezdett feledésbe merülni.  Esetünkben az egyik legegyszerűbben faragható japán típust vették alapul, a Yamaha SR 500-asát. Olyan ez mint a Sportster, szinte bármi építhető belőle, még csak vázat sem kell vágni. A cél az volt, hogy ha ráülsz a motorra, az első gondolatod az egykerekezés legyen, és csak utána jöjjön a szex.
Öntött és CNC-vel megmunkált lengővilla, fekete felnik, Wilbers rugóstagok, magasra húzott kipufogó, meg persze a Sportster stílusú tank felelősek a flat-track pályamotorokhoz hasonló kinézetért, és Mikuni körsúberes porlasztó az 50 lóerős teljesítményért. Ez nem tűnik soknak, de a gyári tömegből 25 kg-ot sikerült lefargni, így a 145 kg-os súllyal kombinálva már elég mozgékony elegyet alkothat.
Nem ez az egyetlen SR 500-as amit Brauck-ék átépítettek, létezik egy durvábban faragott sokat látott példány, mégpedig saját használatra, nem kevesebb mint 250.000 megtett kilométerrel. Azt hiszem ez mindennél jobban bizonyítja mire is valók az általuk épített motorok.  

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...