A VFR egyike azoknak a motorkerékpároknak, melyek amellett, hogy rendkívül jól és sokoldalúan használhatóak, kiváló teljesítménnyel is rendelkeznek. Az 1985-ös év VFR750F-je a V-4-es vonalon egy tökéletes csomagot nyújtott a vásárlók pénzéért. A kompakt tervezésű V-4-es motor kifinomultsága mellett könnyen karbantartható és szervizelhető. 1987-ben igazi meglepetésként robbant be a legendás VFR750R RC30, amely nagy visszhangot keltett a sportmotorosok körében közúti versenymotor teljesítményével és megjelenésével. A VFR750R RC30 tulajdonképpen egy versenymotor volt az utca motorosa számára. Az RVF gyári versenymotorokból származó hátsó futómű egyoldali lengőkarja, amely a francia Elf cég által szponzorált projekt eredménye. A VFR750R motorja egy különösen precíz erőmű, amelyet kézzel szereltek össze a nagy teljesítmény elérése érdekében. Eredményei a Superbike és a TT Formula 1-es versenyeken önmagukért beszélnek. Az RC30 pedig a privát versenyzők részére a mai napig is egy kitűnő versenymotor.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|