Az utóbbi időben minden motorgyártó a válság jegyében tervezi a gépeit – azaz előtérbe került a fogyasztás, a célcsoportokra való fókuszálás – na és az ár kérdése. A Keeway frontális támadást intéz Európában, ennek legutóbbi bizonyítéka a Superlight 125-ös kis cirkáló.
Aki motorvásárlásra adja a fejét mostanában, az szinte kizárólag praktikussági szempontokat vesz figyelembe, na és persze az ár-érték arányt. A Keeway pontosan ezt igyekszik kihasználni, az utóbbi idők eladási statisztikáit figyelembe véve nem is csinálják rosszul. A régebbi, „nagyon gagyi kínai” sztereotípiát is lassan el lehet felejteni, mert a kidolgozások és felhasznált anyagok minősége is egyre jobb. A Superlight 125 nem tagadhatja le, hogy a tervezője erősen H-D befolyás alatt áll, de a kis cruiser tökéletesen megfelel arra, aminek szánták. És ha az árát nézzük, azért sok minden megbocsájtható neki, mert regadóval is csak cirka 500000 forintot kérnek érte. Ennyi pénzért viszont nincs is rajta szinte semmi, amit meg kellene bocsájtani… Valószínűleg egyre többször fogunk találkozni velük az utakon. (L)
Műszaki adatok:
Hosszúság (mm) 2260
Szélesség (mm) 800
Magasság (mm) 1110
Tengelytáv (mm) 1440
Hasmagasság (mm) 120
Tömeg (kg) 134
Motor típus: Egyhengeres, négyütemű, léghűtéses
Furat x Löket (mm) 56.5 x 49.5
Hengerűrtartalom(cm3) 124
Sűrítés 9:1
Max. teljesítmény 7.3kw / 9000rpm ford./perc
Max. nyomaték 8.4Nm / 6000rpm ford./perc
Fék elől/hátul: Első kerék tárcsafék, hátsó kerék dobfék
Első gumi mérete 110 x 90-16
Hátsó gumi mérete 130 x 90-15
Max. sebesség (km/h) 80
Fogyasztás: 2.2L/100km
Üzemanyagtank (l) 15
Gyújtás C.D.I.
Max. terhelhetőség (kg) 181
Indítás Önindító, berúgókar
Sebességváltó: ötsebességes
Akkumulátor 12V
Anyám, és még mattfekete is :D Fejlődnek a kínaiak, fejlődgetnek :D
Mondjuk most egy VZR1800-ra hajtok, asszem nem csábítanak el ezzel.. Ha valaki kipróbálná hogy dübörög, nyílt napok vannak a Suzukinál
minu.me/-bikedays
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|