Nagyobb, szebb, igényesebb, most már 100 oldalon! Nézzünk egy kis ízelítőt belőle...
Rattle & Hum
A Celtic Choppers Harley építése választ ad arra, hogy miért fogja Írország rövidesen felvásárolni az ismert világ teljes gumikészletét.
Marozus Intruder
Valószínűtlen formák, meglepő részletek jellemzik a Marozus műhely Intruderét, amely a „Legjobb kézi munka” díjat hozta el az EMAT-ról.
Lidérc
Nem vitás, hogy Gyökér András EMAT-győztes trike-jának élei enyhén szólva szokatlanok, és cikkünkből kiderül, hogy a szíve sem átlagos.
RadiKal ViKtory Hammer
Len, a Kodlin család legfiatalabb tagja e Victory átszabásával került be az elismert motorépítők közé. Csak a színét tudnánk feledni!
Faék, kétszer
Csongor és Krisztián ikermotoros projektjének az sem állhatott az útjába, hogy az alapok közül az egyik Honda, a másik meg Yamaha volt.
Custom Furik
Kern Péter építése a Wild történetének talán legmeglepőbb szerkezete: ez bizony egy igazi vértalicska, egyenesen a Pokolból!
Az ötablakos Ford
A Rusty Rodders CC tagjai olyan alacsonyra ültették az autót, hogy ha kell, menet közben még az aszfaltot is leradírozza. A hazai útépítők sorozatgyártást követelnek
Továbbá:
Hazai custom körkép
Honda NX700 X teszt
Matusik Andrea interjú
Jody, a sebességhajhász
Hangsebességgel
Élet a vad oldalon
Cáfolták, de itt a Triumph 125!
Régi hírek a 200 bűvöletében
Hőguta-túra
Vaskori utakon
V4 Customs finálé
Buli JászKondorházán
Alsóörs tizenharmadszor
Falka MC coloravató
Kéccáz
A Gigamachine főnök tetkói
A legszebb Vadmacska
Áldás hava
Sörbe áztatott monológok
Wild kincsek
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|