Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7720 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Még két hétig kapható a jubileumi szám!

- 2012.07.17.

Nagyobb, szebb, igényesebb, most már 100 oldalon! Nézzük, miről maradtok le, ha nem szerzitek be...

Rattle & Hum
A Celtic Choppers Harley építése választ ad arra, hogy miért fogja Írország rövidesen felvásárolni az ismert világ teljes gumikészletét.

Marozus Intruder
Valószínűtlen formák, meglepő részletek jellemzik a Marozus műhely Intruderét, amely a „Legjobb kézi munka” díjat hozta el az EMAT-ról.

Lidérc
Nem vitás, hogy Gyökér András EMAT-győztes trike-jának élei enyhén szólva szokatlanok, és cikkünkből kiderül, hogy a szíve sem átlagos.

RadiKal ViKtory Hammer
Len, a Kodlin család legfiatalabb tagja e Victory átszabásával került be az elismert motorépítők közé. Csak a színét tudnánk feledni!

Faék, kétszer
Csongor és Krisztián ikermotoros projektjének az sem állhatott az útjába, hogy az alapok közül az egyik Honda, a másik meg Yamaha volt.  

Custom Furik
Kern Péter építése a Wild történetének talán legmeglepőbb szerkezete: ez bizony egy igazi vértalicska, egyenesen a Pokolból!

Az ötablakos Ford
A Rusty Rodders CC tagjai olyan alacsonyra ültették az autót, hogy ha kell, menet közben még az aszfaltot is leradírozza. A hazai útépítők sorozatgyártást követelnek

Továbbá:

Hazai custom körkép
Honda NX700 X teszt
Matusik Andrea interjú
Jody, a sebességhajhász 
Hangsebességgel
Élet a vad oldalon
Cáfolták, de itt a Triumph 125!
Régi hírek a 200 bűvöletében 
Hőguta-túra
Vaskori utakon
V4 Customs finálé
Buli JászKondorházán
Alsóörs tizenharmadszor
Falka MC coloravató
Kéccáz 
A Gigamachine főnök tetkói
A legszebb Vadmacska
Áldás hava
Sörbe áztatott monológok 
Wild kincsek


 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...