Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Gigamachine Barbár 300 - Négy hét alatt!

- 2012.09.25.

Már július volt, amikor Attila először felhívta a Gigamachine műhelyét: egy 2006-ban épült motor után érdeklődött, amit a honlapjukon látott. A vágyott motor az a Silver Skull volt, ami a 131. számunkban mutatkozott be, majd megnyerte a Devils Motor Showt, és a Budapest motorkiállítás legszebb motorja címét is begyűjtötte.
Ezek után talán nem csoda, hogy már a kiállításon gazdára talált. Ez Attilának nem volt örömhír, hiszen a szezon közepén kész motor vásárlásában gondolkodott, nem építésben. Egyedi, személyre szóló motorja viszont másképp nemigen lehet az embernek… Így hát jött a lehetetlennek tűnő vállalkozás: építés, de azonnal!
A megbízás úgy szólt, hogy Attila augusztus első hétvégéjén az új motoron ülhessen – addig nem volt összesen négy hét!
Az idő rövidsége miatt egy teljesen nulláról építés nem jöhetett szóba, tehát Süti, a műhely főnöke úgy döntött, hogy saját motorját alakítja át ehhez az építéshez. Így már adott volt az erős motorblokk, ami természetesen követelmény volt a készülő bringához, és nem vitt el időt a tuning. Kerekeket és a váltót Wim (Zodiac Magyarország) segítségével találtak egy holland raktár mélyén, most gyártatás, várakozás nem jöhetett szóba! Tíz nap volt arra, hogy átalakítsanak egy H-D Softail tankot, és legyártsák a sárvédőket, ezekből a hátsónál nem kis kihívást jelentett, hogy tökéletesen simuljon a 300-as hátsó kerékhez. Művész Zoli 10 napon át éjt nappallá téve festette a koponyákat, barbárokat és a többi barátságos motívumot... a látvány és a fényezés minősége magáért beszél!
Amíg Zolika alkotott, a műhelyben befejezték a szerkezeti építést. Az ültetett Softail váz kapott egy Deuce első futóművet, ami 3 és fél fokkal nyúlik laposabban előre a gyárinál, és 5 centivel hosszabb is. Sportos, vastag kormány került felszerelésre kormányvég-indexekkel, ovál fényszóróval. A nem elhanyagolható hanghatásról a V-Twin rozsdamentes kipufogó rendszere gondoskodik.
Az utolsó kihívás Ricsié volt, aki a Gigamachine motorok üléseit már sok éve varrja. A krokodilnyomatú, vastag marhabőr ülés az átadás éjszakájára készült el, némi alváshiányt okozva a készítőnek, de az eredményt látva megérte!

Bővebbet a Wild Magazin 202. számában olvashattok, több egyéb érdekesség mellett.


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...