Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Chief Ambassador - a törzsfőnök nagykövete

- 2012.09.26.

Az Indian Chief váz és a Guzzi Ambassador blokk házassága olyan, mint Clark Kent és Superman. Senki sem várná, hogy a kettőt egy helyen egy időben láthatja.
Brian Fuller főleg hot-rodokat épít, de most elérkezettnek látta az időt, hogy egy fele akkora vasdarabbal szívjon ugyanannyit. Az alap egy Indian váz lett, de nem a ’40-es évek tucat baktelós váza, hanem a sokkal ritkább merevváz ’33-ból. Kellett még hozzá tank és sárvédők, amik 1940-46-ig terjedő időszak alatt készültek. Ezek persze komoly átalakításon mentek keresztül (peremezés, betét domborítása, ívek átszabása) mire elnyerték végleges fémszínű külsejüket. A hátsó lámpa egy 30-as évek beli Plymouth-ról esett le, az első meg le sem esett, mert a 3000 dolláros 1969-es Guzzi Ambassador hajtáslánchoz járt ajándékba. Bármilyen hihetetlen, Fuller nem találta fel a napelemes metrót ezzel a furcsa párosítással, az ötlet már megvalósult a háború alatt. Az Indian 841-ből ’41-ben 500 darabot gyártottak a hadseregnek (egyidőben a H-D XA-val), és hasonló hosszában beépített 90 fokos V2-es blokk hajtotta, csak az oldaltszelepelt volt.  

(R)


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...