Annyi cafe racer épül mostanság, hogy fennáll a koffeinfüggőség veszélye. Arno Overwheelnél ez már gyermekkorában kialakult. Minden érdekelte aminek kereke van, és az eredmény nem is maradt el, hamarosan megalapította a RNO Cycles műhelyt.
Az egyik legújabb motorja ez a V50-es Moto Guzzi, amihez teljesen egyedi vázat készített. A váltót kicserélte, és „Nato” típusúval helyettesítette, így az önindítóra már nem volt szükség, felkerülhetett a berúgókar.
A kerekek maradtak a gyáriak, de az első teleszkóp rövidítve lett, viszont a hátsó központi rugóstag helyére egy 10 cm-el hosszab darab került. Ennek következtében a megjelenése agresszívabb lett mint Hulk Hogannak és Danny Trejonak egy harci helikopterben. A blokkot két 28 mm átmérőjű Dellorto karburátor eteti, és bár ettől még nem lesz belőle fékezhetetlen fenevad, pár lóerőt rádob a gyárira.
A tank-ülés-fejidom szentháromságában tökéletes az összhang. Semmi szokványos, az elcsépelt gömbölyded forma helyett lopakodó repülőgépre emlékeztet a tank oldalán lévő szögletes kinövés. (R)
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|