Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7276 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


112 év, 111 köbinch – Megérkezett az új Indian blokk

- 2013.03.17.

Az elmúlt évtizedekben újra és újra megpróbálták felvirágoztatni az 1901-ben alapított Indian márkát, de saját blokkot nem fejlesztettek. Egészen idáig. Most egy V2-es erőforrást mutattak be 1820 köbcentivel, a Harley Davidsonnál kissé nagyobb, 49 fokos hengerszöggel.

A Polaris tulajdonában lévő márka motorjait eddig S&S blokk hajtotta, ami elég ironikus helyzetet hozott létre. Az ugyanis az egykori legnagyobb konkurencia, a Harley-Davidson blokk alapjaira épült. Motor is készül majd, teljesen új koncepció alapján de azt csak 2013 közepén mutatják majd be. Hogy mégis képet kaphassanak a leendő vásárlók az egykori Indian Scout oldaltszelepelt erőforrását felidéző V2-es teljesítményéről, építettek egy streamlinert, mégpedig a legendás Burt Munro tiszteletére. A külső jegyek nagyon hasonlítanak az egykori "Munro Special" névre keresztelt gépre, de belül a legmodernebb technika kapott helyet, természetesen az új blokk alaposan feltuningolt verziójával, így valószínűleg ismét emlékezetes rekordok születnek majd Bonnevilleben    „A család nagyon örült, csodálatos tiszteletadás ez édesapámnak és az őt hajtó szenvedélynek.” – mondta el a bemutatón Burt fia, John Munro. „Amikor a mérnökök megmutatták nekem az áramvonalas motor tervét, amelyben ott volt a Thunder Stroke 111, tudtam, hogy meg kell csinálnunk!” – nyilatkozta Steve Menneto a Polaris alelnöke.

3997578_43605e29662884c25610877133eca94e_wm.jpg 

3997576_27f884a07bc5482e8428b15d8c447b93_wm.jpg 

spirit_of_munro1.jpg spirit_of_munr3.jpg

 

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...