Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7276 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Gipszmassza bekeverve, rúghatod!

- 2013.04.06.

Allen Millyard 5 literes V2-es lábszárcsont szilánkosító berendezése nem hagy kétséget sem a szaktudása, sem pedig az elmeállapota felől. Két Pratt & Whitney R 1340 repülőgép henger felhasználásával gigászi blokkot készített. Hogy mire jó? Ne kérdezd, ő ezt szereti, hülyébbnél hülyébb blokkokat épít, és felrakja őket a „valamire még jó lesz” polcra.

Néha aztán előveszi őket, előre kihívja a mentőket és megpróbálja életre kelteni a szörnyet. A hengereken kívül minden saját készítésű, a főtengely, a szelepek, még a blokkház is, amit Millyard először fa öntőformából faragott ki. A blokkot két SU karburátor eteti, duplagyertyás gyújtás gondoskodik a szikráról, az olajozás pedig száraz karteres, kettős olajpumpával, mint a Harley-nál.

 Nézd meg az első teszt indítást:

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ND4EA0dnAM8#!

millyard_5_liter_v_twin.jpg

millyard_5_liter_v_twin_c.jpg allen_millyard_molds.jpg

 

Az úriember további finom műszerei alább láthatóak. Külön kimelném a Ned fantázanévre hallgató keresztben V2-es motort, amit Ned Kelly, az ausztrál Robin Hood tiszteletére épített, a fejidom pedig az elhíresül bádog fejfedőjét mintázza

1079633_e64b98b9ec5a7942fb8578b6750ade4f_wm.jpg millyard_5_cylinder_engine.jpg

 ned10.jpg

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...