Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Link - Tisztelet Japánnak

- 2013.05.09.

Na igen, kis hazánkban megtalálható egy olyan kör aki ezt egy tarkóra tetovált kandzsival, esetleg egy szamurájkarddal letudja, de Krugger szerencsére nem tartozik ebbe a csoportba. Ő az a motorépítő aki már mindent megnyert amit meg lehet nyerni, még AMD világbajnokságot is, de Cafe racert eddig nem épített.

Ez az állapot egy csapásra elmúlt, amikor felkérték a 2013-as Brüsszeli autószalon Honda standjának dekorálására – egy épített motorral. Mivel Krugger nem akart lófejjel az ágyában ébredni, így az építendő motor márkáját illetően erősen be volt határolva. Egy 1966-os Honda CB 450 „Black Bomber”-re esett a választás, ez volt ugyanis az első japán motor, ami komoly sikereket tudott elérni Európában.

 

krugger_linktribute_to_japan_1024x541.jpg krugger_tribute_to_japan_31.jpg

A motor egyébként első helyezett lett az EMAT-tal egyidőben rendezett Mainz-i Custom Chrome Motorshow-n, ami azért is nagy dolog, mert a váz, a lengővilla és a tank is szinte érintetlen. Itt rögtön le is szögezhetjük, hogy az különbözteti meg a vérprofit a flexxel hadonászó nyomorult suttyótól, hogy néhány apróbb elem megváltoztatásával is hihetelen szép arányokat tud elérni. Nem feltétlenül kell szétvágni a motoremelő padot is ahhoz, hogy valami olyat kapjunk, ami mindenkiben azonnal felébreszti az ősi birtoklási vágyat.

Ha többre vagy kíváncsi, akkor a teljes cikket elolvashatod a Wild Magazin 210-es számában  

244071_298872033548540_926698324_o.jpgcimlap210.jpg 

 



 


 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...