Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


SR-500 Miskolcról

- 2013.09.03.

A Yamaha kultuszmotorjai a legjobb építési alapokat adják, szerencsére erre nálunk is egyre többen kezdenek ráébredni. Az SR 500 itthon ritka mint a kóser oldalas, Varkoly Gergő mégis ráakadt egy kifogástalan építési alapra, amit édesapjával Bratstyle mintára faragtak. 

Nézzük, hogy mesél erről Gergő: 

Mindenfelé elkezdtem keresgéli, hogy milyen motorokat építenek át a japánok Bratstyle stílusban. Talán a legtöbbet faragott gép a Yamaha SR500-as volt. Eltökéltem, hogy vagy az (vagy a  Yamaha XS650 vagy a Honda CB350/450/500T kell nekem). Utóbbi 2 igen drágának bizonyult mindenhol, habár az SR-ek sem voltak olcsók, egyszer mégis megpillantottam egy hírdetést a hasznaltauto.hu-n: Yamaha SR500 330.000 Ft

1001222_609854499059100_253437597_n.jpg 

Hívtam is az eladót, és a következő hétvégén mentünk családostul motort nézni Miskolcról, Esztergom környékére. Mivel a fiáé volt a motor, aki nem volt itthon, küzdött egy kicsit a berúgókarral, de miután életre kelt, egyből szíven ütött a hangja. Egy kör után már írtuk a papírokat. Friss jogsival, egy számomra teljesen ismeretlen motorral mentem haza kb. 250 km-t bárminemű hiba nélkül. Ez volt 2011 májusában. A szezont végigmotoroztam, ám a nyár vége felé már csak úgy ment a motor, hogy állandóan rajta kellett hagyni félálláson a szivatót, ettől eltekintve tökéletes volt. Novemberben volt az utolsó köröm vele

1005248_609854452392438_1859486517_n.jpg 

Hozzá kell tenni, hogy sem nekem, sem apukámnak, aki nélkül ez létre sem jöhetett volna, nem volt semmiféle tapasztalatunk e téren, így kicsit félve kezdtünk hozzá. Érkezett alkatrész, Amerikából, Japánból és persze itthonról is. A legtöbb babra az akkumulátorral volt, mert én nem szerettem volna tenni bele, de kellett, így először a gyárinak csináltattunk dobozt, de sehogy sem volt jó, így végül egy 5 amperórás riasztóakkumulátor került bele, persze zselés, így el lehet fektetni benne.

2012 tavaszán már majdnem összeállt a motor, de sajnos abban az évben az EMAT-ot lekéstem vele. Ősszel sikerült kipufogót és légszűrőt vennem hozzá, így már csak egy karburálás hiányzott, amit márciusban meg is kapott. Az építés során a lehető legalaposabbak próbáltunk lenni. Mindent megtakarítva, horganyozva, porszórva, kopó, könnyen cserélhető alkatrészeket cserélve építettünk.Az idei EMAT-on debütált a motorom, azóta pedig majdhogynem napi használatban van, sok embernek tetszik és gratulálnak hozzá.

17749_609854612392422_607102577_n.jpg      524383_609854549059095_1757983505_n.jpg

 

Váz: gyári, hátsó nyúlványok levágva

Blokk: gyári, sportlégszűrő

Első kerék: gyári, küllők krómozva, ráf porfestve

Hátsó kerék: gyári, küllők krómozva, ráf porfestve

Tank: Simson Shul

Ülés: egyedi

Első villa: gyári + MZ gumiharmónika

Hátsó villa: gyári, rövidebb rugóstaggal

Kipufogó: Cocktail Shaker

Lábtartók: egyedi

Kormány: gyári, forgatva

Első lámpa: Harley Davidson Dyna, egyedi konzollal

Hátsó lámpa: Shin-Yo “STOP”

 

A fotókat Bodolai Máté készítette 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...