Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Félszemű hasalós Guzzi Suzukából

- 2013.09.18.

A Wild Magazin 214-es számában olvashattok a Suzukai 8 órás versenyről, ahol ilyen finomságok is rajthoz álltak a ’80-as években…vagy mégsem? 

Davide Caforio Olaszország szerte híres Moto Guzzi átalakításairól. Ezúttal valami különlegességet akart, és úgy döntött felteszi a kérdést, mi lett volna, ha egykor a Suzukai 8 órás versenyen az olaszok is rajthoz állnak. A válasz 7 hónap alatt született meg, az eredmény pedig méltó tisztelgés a legendás versenyen múltja előtt

A Guzzi Le Mans MK IV nem csak kozmetikát kapott, komoly teljesítménynövelés is történt. 1150 köbcentisre nőtt a hengerűrtartalom, duplagyertyás gyújtást kapott a gép, nagyobb szelepeket és komolyabb vezérműtengelyt.  Caforio alaposan lekönnyítette a vázat, és merev alu lengőkart készített. Elöl 41,7 mm-es Marzocchi telók kerültek beépítésre. A kerékméret hátul 18-as elöl 16-os, Avon gumikkal. Még az idomzat is az egykori méregerős kétütetmű Yamaha TZR 750 versenymotorról lett mintázva.

 

moto_guzzi_endurance_racer.jpg

 moto_guzzi_endurance_racer_1.jpg moto_guzzi_endurance_racer_3.jpg

moto_guzzi_endurance_racer_2.jpg 

moto_guzzi_endurance_racer_4.jpg 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...