Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Harley-Davidson Javáról

- 2014.04.28.

Ha úgy jött ki a lépés, hogy egy esőerdő közepére születtél, akkor a motorépítés bizony kemény feladat tud lenni. Nem csak öreg Nortont nem találsz Java szigetén de nagy valószínűséggel Jawát sem. Cosmas Lili Sudrajat azonban nem adta fel az álmát, szerzett egy 1992-es H-D Softailt, majd munkához látott.

„Nem vagyok profi motorépítő, egy olajmezőn dolgozok, de szerettem volna valamit, ami egy régi brit motorra emlékeztet.” – magyarázta. A softail villát átalakította, hogy alacsonyabb hasmagasságot kapjon, a 21”-es első kereket 19”-es BSA kerékre cserélte, hátra pedig 18-as WL felnit fűzött. 

softail_springer_625x416.jpg 

Az 1929-es Norton tank adta a mintát, ennek habszivacsból készítette el a modelljét, majd egy szakemberrel legyártatta. Így készült jobb oldalra a váltó fedél is, amit egy öntödében készítettek el, majd Cosmas belefaragta a berúgókart, ami az önindító elektronikáját működteti. Gagyi? Talán, de Java szigtén biztosan nem számít annak. A légszűrőfedél Volkswagenről jött, a kipufogók pedig egyedileg készültek. A munka két évig tartott, és elég egyedi darab jött létre, különösen, ha figyelembe vesszük hogy hol készült.      

softail_springer_4_625x625.jpg

softail_springer_3_625x416.jpg

softail_springer_2_625x416.jpg

softail_springer_1_625x625.jpg 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...