Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Akarsz hanyatt esni?

- 2014.08.01.

Legénykorunkban népszerű hobbi volt, hogy leharcolt sportmotorokból Harley-Davidsont álmodjunk. De vajon kinek jutna eszébe egy Harley-ból sportmotort készíteni? Ja, bocs Eric Buell…

Az olasz Garage65 műhely köpött már ki magából durvább építést is, gondoljunk csak a Cosmodrive-ra vagy a korábban újságunkban is bemutatott Stargate-ra. Ez a Buell viszont nem ilyen radikális céllal épült, úgy tűnik itt sokkal fontosabb szempont volt, hogyan lehet a lehető leggyorsabban hanyatt esni. Erről egyfelől a brutális 1600 cm3-re hizlalt Buell blokk gondoskodik, másfelől pedig a motor rövidsége. A gyári 132 cm-es tengelytávnál csak az olaszok VB-n történő szereplése lehet rövidebb, és ezen nem sokat segít az egyedi rozsdamentes félkarú lengővilla sem, ami a spam e-mailek szlogenjére építve 5 cm-el hosszabb élményt kínál. A lóerőgyárat két síktolattyús Keihin karburátor eteti az átlátszó tankpanel alatt. De ez még nem minden, mert ha megnézzük a hátsó lánckereket, akkor rájövünk, hogy ehhez képest a gyári lánckerék fogszáma nagyjából a Moszkva téri padon ébredő hajlékony szájában található mennyiséggel egyezik meg...

 

A cikk további része még több képpel a Wild Magazin most megjelent 225-ös számában olvasható 

 

img_3006.jpg 

img_2995.jpg 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...