Ezúttal megtudhatjuk, hogy vajon milyen motort vennének saját maguknak a legnevesebb tervezők és motorépítők, ha találnának a vasútállomáson egy bőrönd pénz.
A válaszadók: Miguel Galuzzi a Piaggio csoport vezető formatervezője, a Ducati Monster és a Moto Guzzi V7 megalkotója. Ola Stenegärd a BMW-től, Diego Sgorbati a Ducati termékigazgatója, aki a kiegészítőkért és alkatrészekért felelős. A motorépítők között pedig ott van Roland Sands, aki az egyik legnagyobb név a custom iparban. Pedro García és Efraon Triana a Café Racer Dreams-től, és John Ryland a Classified Moto-tól.
Tegyük fel, hogy lenne 25.000 dollárotok, ami lassan lyukat égetne a zsebeteken. Kivel építtetnétek magatoknak motort?
Stenegärd: Na ne már! Amióta magamnak építem a motorjaimat, mindig egy új AWI hegesztőre és egy új esztergára vágytam. Vagy vennék inkább egy Eckold KF lemezmegmunkáló pneumatikus kalapácsot. Esetleg azt tenném amit éppen teszek is, az egyik legnevesebb motorépítőhöz fordulnék, Roland Sandshez. Ő az, aki nemcsak megépíti a motort hanem megbizonyosodik arról is, hogy elég gyorsan tudsz-e vele menni.
Sands: A Harris Performance-et választanám Angliából. Szükségem van egy jó pályamotorra és tőlük 25.000-ért már kaphatsz igazán jó MOTO2 gépet.
Ryland: Annyi jó cuccot lehet manapság kapni, praktikusat meg hasznavehetetlent is. Minden bizonnyal az El Solitario-t választanám, vagy a DP Customs-ot. Az összes építésük tetszik és mindegyiknek megvan a maga hangulata, ami különbözőképpen jön át. Inkább olyanra költeném a pénzt, ami mosolyt csal az arcomra, semmint olyanra, ami technikailag képeszt el.
Galluzzi: Utalhatjátok a pénzt, Shinya Kimura az én emberem! Egy Guzzi 850 blokk, hozzá egy Tonti váz utána pedig…hagyjuk kibontakozni az embert!
Café Racer Dreams: Tetszik ahogyan a Wrenchmonkees-nál dolgoznak, és néhány Deus Ex Machina építés is igazán bejön.
Sgorbati: Leginkább elmennék egy hónap szabadságra, aztán a maradék 5000 dollárból megépíteném a saját motorom. A donor már egyébként is a garázsomban áll. Ha pedig nem kapnék ennyi szabadságot, akkor elmennék Spanyolországba a Radical Ducati-hoz, hogy újra munkába álljanak végre.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|