Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Építs BMW-t!

- 2014.09.02.

 

Hat hónappal ezelőtt a BMW marketingesei négy japán motorépítőt kértek fel arra, hogy faragják át a legújabb Nine-T modellt olyanná, amilyenné csak akarják. Teljes titoktartás övezte az építést, hogy aztán fél év múlva hatalmas pofont kapjon a német formatervezés…egyből négyet.

Ez persze nem baj, hiszen pont az volt a cél, hogy megértessék az emberekkel, a BMW már régen nem a nyugdíjas német kispolgár túramotorja, hanem a fiatalok játékszere, amit akár át is építhetnek. Shiro Nakajima, a Brat Style, Hidemo és a Cherry’s Company építésein garantáltan elképedsz.   

 

CHERRY’S COMPANY - HIGHWAY FIGHTER 

Kaichiro Kurosu nem túl ismert nyugaton, de Japánban annál inkább. Végiggondolta a BMW történelmét, és valami olyat alkotott, amiben benne van a ’30-as évek burkolt versenymotorja és a közeli jövő egyaránt.  

r_nine_t_cherrys_company_1_625x416.jpg

r_nine_t_cherrys_company_625x416.jpg 

 

BRAT STYLE - CYCLONE

Go Takamine az az ember, aki stílust teremtett. A műhely neve ma már egy stílusirányzat, és a végeredmény tökéletesen beleillik ebbe. Az új hullámos építések elindítója a könnyű és könnyen motorozható gépek híve, nem csoda hát, ha a végeredmény a hatalmas blokk ellenére mégis könnyed képet mutat.   

r_nine_t_bratstyle_1_625x416.jpg

r_nine_t_bratstyle_625x416.jpg 

 

HIDE MOTORCYCLE - BOXER 

Hideya Togashi 2003 óta épít motorokat és főleg a Sportster átalakítások mestere. Az 1970-es évek GP motorjai lebegetek a szeme előtt munka közben. Egyedileg öntött szelepfedeleket és teljesen új váz hátsó részt készített, az ülés alá fűzött láthatatlan kipufogó pedig zseniális.

r_nine_t_hide_motorcycle_625x416.jpg

r_nine_t_hide_motorcycle_1_625x416.jpg

 

46 WORKS - CLUBMAN RACER 

Shiro Nakajima olyan motorokat készít, amik nem csak a közúton, hanem a versenypályán is megállják a helyüket. Ennek szellemében 30 kg-ot könnyített a gyári súlyhoz képest. Titán kipufogó dobok, Moto GP-ben használt felnik, és Öhlins első villa került beépítésre. Az alumínium idomok pedig teljesen új kihívást jelentettek számára, mert eddig nem csinált komolyabb lemezmunkákat.   

r_nine_t_46works_625x416.jpg

r_nine_t_46works_1_625x416.jpg 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...