Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


ELLOPTÁK!

- 2015.02.19.

Ismét elloptak egy motort, ami nem csak értéke miatt nagy veszteség: a Gigamachine építésen minden egyedi, a legtöbb alkatrésze kézzel készült, ráadásul Best of Show kategória-győztes is volt a 2006-os Devils Motor Show-n. 

5_o_motor2_wild_magazin.jpg

– Egy ismerősöm látta, ahogy többen megpróbálják felpakolni egy kamionra a motort – mondta a Blikknek Ignácz Attila (48) egykori kajakos és testépítő. – Kiderült, hogy korábbról ismerem a párost, egy helyen edzettünk.

5_o_motor3_wild_magazin.jpg

Bárki tud információt az ellopott motorról, hívja a rendőrséget!

Techno:
Típus: Gigamachine – HPU – Harley-Davidson Evo
Váz: HPU Drag Style – Gigamachine
Motor: HD Evo 1450 + Nitró
Vezérműtengely: EV 59
Hengerek: 3,5/8 Big Bore
Karburátor: dupla Dell’Orto
Kipufogó: Vance & Hines Big Radius
Váltó: 6 sebességes Zodiac
Olajtartály: HPU
Olajcsövek, bilincsek: W&W
Oldalsztender: állítható hosszúságú W&W
Lengővilla: Walz Hardcore
Első futómű: RST, CRC
Kormány: Fehling, CRC
Kormánykiemelő: CRC
Kormánykezelő szervek: Arlen Ness, W&W
Markolat: Arlen Ness, W&W
Lábtartószett: RST
Légrugó: Legend Air, W&W
Tank: Custom Chrome – Gigamachine
Benzincsap: Pingel, W&W
Ülés: rájabőr, Gigamachine
Fényszóró: CRC
Első sárvédő: Rick’s, W&W
Hátsó sárvédő: Gigamachine
Fékek elöl: 2 x 4 dugós RST, CRC
Fék hátul: 2 x 2 dugós belső nyerges PM
Féktárcsák: Gigamachine
Fékcsövek: Gigamachine
Első kerék: 3,5 x 18” Walz Hardcore
Hátsó kerék: 10,5 x 18” Walz Hardcore
Első gumi: 130 x 18” Metzeler
Hátsó gumi: 280 x 18” Metzeler
Építési idő: 4 hónap
Érték: 14 millió

wild_127.jpg


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...