Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Iron and Wind

- 2016.09.07.

Az Iron and Wind sztori 3 éve kezdődött azzal a céllal, hogy közösségépítő jelleggel összeverbuválja a Vas és a Menetszél szerelmeseit. Kezdetben csak néhány találkozó volt, de már akkor is szép taglétszámmal rendelkezett a brigád. A későbbiekben az Iron and Wind kiegészült a motorozáson kívül minden szorosan-lazán köthető dologgal, például szörf, gördeszka, kiegészítők vagy akár csak maga az életérzés.

2.jpg

A The Cafe Club Budapest egy magányos motoros kezdeményezése volt, hogy a social media (Instagram és Facebook) segítségével több útitársat gyűjtsön maga mellé és népszerűsítse két szenvedélyét: az épített motorokat és az újhullámos kávét/ kávézókat.


A két csapat idén tavasszal talált egymásra és döntött úgy, hogy útjukat a közös cél elérése érdekében együtt folytatják. Így vált az Iron and Wind hivatalos motoros klubjává a The Cafe Club Budapest. Az egyesülés óta túl vagyunk többtíz rendezvényen: hétköznapi Night Ride-ok, hogy levezessük a munkahelyeken felgyülemlett feszültséget, vagy csak megvitassuk motoraink okozta örömöket vagy éppen fejfájásokat; hétvégi Coffee Ride-ok, ahol a The Cafe Club Budapest vezetésében felfedezzük a hazai Specialty Coffee szcénát; kisebb nagyobb túrák, melyeken Magyarország, vagy a szomszédok tájaiban élvezkedünk; műhelylátogatások, ahol betekintést nyerhetünk a hazai építők laboratóriumába.

3.jpg

A pénteki bulit tekinthetjük az eddigi programjaink kiteljesülésének, ahol kombináltunk mindent, amivel az idei szezonban foglalkoztunk. A vendégek megcsodálhatták a magyar és külföldi építő barátaink motorojait, megtapasztalhatták mitől más az újhullámos kávé, mint a hagyományos, és a fotókiállításon, ami saját túráinkon-rendezvényeinken készült fotókból állt, megnézhették miben mesterkedtünk idén.

4.jpg

A rendezvény helyszínét a Madách téren található Konyha és Telep biztosította. Az alsó szinteken voltak kiállítva a motorok. Összesen 14 darab motor 5 magyar és 1 angol építő garázsából. Ezek listája a következő:

  • NEUGA (HU)

  • Iharos Garage (HU)

  • Garage 79 Budapest (HU)

  • Forrest (HU)

  • Mokka Cycles (HU)

  • La Busca Motorcycles (EN)

5.jpg

A Telep felső szintjén támogatóinknak köszönhetően filterkávéval és bagelekkel gondoskodtunk arról, hogy a vendégek ne maradjanak étlen-szomjan. A gyalogosan érkezőket pedig hideg sörökkel láttuk el.

Az este folyamán, hogy online jelenlétünket tovább erősítsük, elindítottuk az Iron and Wind honlapot (ironandwind.com), amin események, blogok, motorozáshoz köthető művészeti alkotások, menő motoros felszerelések és egyéb érdekességek lesznek találhatók.

Mivel ez főleg egy motoros buli volt, így 10 órára kihirdettünk egy Night Ride-ot, ami a legnagyobb volt, amit eddig szerveztünk. A motorok folyamatosan érkeztek 10-ig, a végére 60-70 körüli gép gyűlt össze: cafe racer, scrambler, chopper, street tracker, vintage, túra, moped stílusokból egyaránt. Érdemes megjegyezni, hogy mi nem egy szigorúan vintage/cafe racer közösség vagyunk, szívesen látunk bármilyen két- (vagy több/kevesebb) kerekű járgányt a rendezvényeinken. Az est fénypontja az volt, amikor az összegyűlt motorok a Madách téren 10-kor egyszerre röffentek be, nem kis érdeklődést váltva ki az arra sétálókból is. Először a Normafa felé vettük az irányt, onnan pedig átmotoroztunk a Citadellához, ahol meg is örökítettük az összegyűlteket.

6.jpg

Aki bírta a gyűrődést, az visszajött a Madách térre és a Telepen folytattuk a bulit motorok, italok és jó hangulat közepette. Azon motorosoknak, akik menet közben megkívántak egy-két italt lehetőséget biztosítottunk, hogy éjszakára az étteremben hagyják a gépeket, majd másnap(osan) átvehették őket.

1.jpg

Az esemény másnapjára is készültünk programmal: A találkozó ugyanúgy a Madách térről indult és a visegrádi hegyi úton átmotorozva visszafele megállttunk egy jó tahitótfalui BBQ-ra, amit egy specialty kávéval folytottunk le. A túrán közel 30 motor vett részt.

(fotók: Szabó Zsolt iLumzPhoto)


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...