Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


A Yamaha bemutatja az új SCR950-et

- 2016.10.05.

A Yamaha Sport Heritage modelljei igazán megragadják azok képzeletét, akik értékelik a jellegzetes motorokat, melyek ötvözik a modern technológiákat az autentikus megjelenéssel és időtálló stílussal.

2017_yam_xvs950xr_a_eu_vrc1_sta_002k.jpg

A Yamaha 2016-ra célul tűzte ki, hogy tovább bővíti a rendkívül sikeres Sport Heritage vonalat az új, stílusos, vonzó megjelenésű V2-es SCR950-el, amely magába olvasztja az ikonikus utcai scrambler időtálló szellemét.

Az acél-csővázzal rendelkező, nagy teljesítményű, léghűtéses, V2-es motorblokk által hajtott, vonzó megjelenésű új Yamaha utcai scrambler a mai motoros generáció azon tagjait célozza meg, akik igazi élveztet nyújtó motort szeretnének.

 

A széles, merevítővel ellátott kormánykarok, az alumínium tárcsák, a küllős kerekek, a strapabíró abroncsok és első villák védőharangjai révén az új Yamaha SCR950 a régi stílusjegyeket ötvözi a kortárs kialakítással és technológiákkal. A magasabb, lapos ülés megemelt vezetési pozíciót és szabadabb mozgást tesz lehetővé - a nagyobb, 17 colos hátsó kerék szintén hozzájárul a magasabb vezetési pozícióhoz, emellett megnövelt szabadmagasságot, ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

 2017_yam_xvs950xr_a_eu_vrc1_det_004k.jpg

Léghűtéses, 60 fokos, V2-es motorblokk

A fekete színű, kompakt, 60 fokos, léghűtéses V2-es motor erőteljes, nagy nyomatékú teljesítményt biztosít, ami az SCR950-et egy kiváló, sokoldalú motorkerékpárrá teszi, amit élmény vezetni.

Az ikonikus V-alakú elrendezés kiemeli az SCR950 időtálló, retró kinézetét, miközben a motor belsejében a legújabb mérnöki megoldások dolgoznak. A könnyű, kovácsolt dugattyúkkal, a tökéletesített hajtókarral, valamint a háztető alakú égéstérrel rendelkező 4-szelepes hengerfejekkel ellátott kompakt motorblokk 79,5 Nm (8,1 kg-m) nyomatékot biztosít 3000-es fordulatszám mellett. Ez a kategóriaelső nyomaték lehetővé teszi az SCR950 vezetője számára az alacsony fordulatszámról történő nagymértékű gyorsulást minden fokozatban. Éppen ezért ez a V2-es utcai scrambler tökéletes választás városi környezethez.

 

Csővázas, acél scrambler váz

Ahogy az eredeti 1960-as utcai scrambler típusok, az SCR950 is fekete színű, dupla acél bölcsővázzal rendelkezik, amely kiemeli a motor autentikus kinézetét és masszív, tetszetős megjelenést kölcsönöz neki. A kiegészítő bölcső úgy lett kialakítva, hogy befogadja a megemelt, kettős ülést, melynek lapos kivitele sokféle vezetési pozíciót tesz lehetővé, így a városi motorozástól kezdve az autópályán való száguldáson keresztül a hétvégi túrázásig mindenre ideális.

 2017_yam_xvs950xr_a_eu_vrc1_sta_010k.jpg

Hajlított, kettő az egyben kipufogó magas kipufogódobbal

Az SCR950 kipufogórendszere kettő az egyben összekötőcső-kialakítást tartalmaz, mely egy rövid, magas kipufogódobban folytatódik, hozzájárulva az igazi scrambler látványhoz. A kisméretű hőpajzzsal és zárósapkával felszerelt kipufogódob dinamikus, mély hangot ad ki - a beépített 3-utas katalizátor pedig megfelel az EU4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

 

Scrambler dizájnelemek

Egy utcai scrambler az egyszerűségről, a sokoldalúságról és a szórakozásról szól - az SCR950 váza ezért úgy lett kialakítva, hogy kényelmes és élvezetes vezetési élményt biztosítson. A széles kormány hegesztett keresztrúdja kiemeli a scrambler kinézetet, míg az enyhén hátrafele lejtő kialakítás kényelmes és függőleges vezetési pozíciót, valamint magas szintű irányíthatóságot biztosít.

A perem nélküli, könnycsepp alakú üzemanyagtartály ékes példája a kiváló minőségnek, mely átszövi ezt a divatos V2-est, a 13,2 literes tartálykapacitás révén pedig nagy távolságok tehetők meg.

 

Alumínium keréktárcsák és 17 colos hátsó kerék

Az SCR950-en küllős kerekek és alumínium tárcsák kaptak helyet – melyek bármilyen scrambler alapfelszereltségei –, az agresszív mintázatú, strapabíró Bridgestone abroncsok pedig az utcai és off-road terepekkel egyaránt megbirkóznak. Az SCR950-en egy nagyméretű, 17 colos, küllős hátsó kerék található, ami hozzájárul a még magasabb, 830 mm-es ülésmagassághoz, emellett pedig megnövelt hasmagasságot, és ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

 2017_yam_xvs950xr_a_eu_vrc1_act_002k.jpg

Finoman működő felfüggesztés

A 41 mm-es csövekkel ellátott hagyományos első villák osztályon felüli, 135 mm felfüggesztést biztosítanak, strapabíró gumi védőharangjaik pedig távol tartják a port és a koszt. Hátul kettős, külső tartályos lengéscsillapítók találhatók, melyek csillapítási és rugózási beállítását még a gyárban elvégezték, így biztosítva a hátsó kerék egyenletes és stabil mozgását 110 mm-es távon.

A nagyteljesítményű SCR950 városi scrambler egyéb figyelemre méltó tulajdonságai közé tartoznak a 298 mm-es, hullámos peremű első és hátsó féktárcsák, a kör alakú, füst színű üveggel ellátott LCD sebességmérő, illetve a praktikum jegyében az új, lapos kivitelű kettős ülés alatt található tároló.

 

Az SCR950 tulajdonságai

  • Léghűtéses, 942 cm3-es, 60 fokos, V2-es motorblokk
  • Kategóriaelső nyomaték: 79,5 Nm 3000-es fordulatszámon
  • 5-fokozatú sebességváltó csendes, kis karbantartási igényű szíjhajtással
  • Vékony és lapos kivitelű kettős ülés megemelt, 830 mm-es vezetési pozícióval
  • 19 colos első és 17 colos küllős hátsó kerekek
  • 145 mm szabadmagasság
  • Széles, keresztmerevítővel ellátott scrambler stílusú acél kormány
  • Alumínium tárcsák
  • Strapabíró Bridgestone TW101 100/90-19 abroncs elől és TW152 140/80-17 abroncs hátul
  • 298 mm-es úszóágyazású, hullámos peremű első tárcsa; 298 mm-es hullámos peremű hátsó tárcsa
  • Acél első és hátsó sárvédők
  • Feketére színezett motorblokk és alkatrészek
  • Perem nélküli, 13,2 literes üzemanyagtartály merész festéssel
  • Retró stílusú, rajtszámtáblákat idéző oldallemezek
  • Kör alakú LED-es hátsó lámpa
  • Kör alakú LCD sebességmérő füst színű üveggel
  • Alumínium lábtartók
  • Kettős, külső tartályos hátsó lengéscsillapító a modellre jellemző beállítással
  • 41 mm-es, egyenletes működésű első villák gumi védőharangokkal
  • 135 mm-es löketű első felfüggesztés, 110 mm löketű hátsó felfüggesztés
  • Kettő az egyben kipufogó magas kipufogódobbal

 

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...