Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Megérkezett az új YZF-R6

- 2016.10.15.

Újonnan kifejlesztett, kis légellenállású forma és agresszív megjelenés, amely a Yamaha R-sorozatának összes jellegzetességét magán viseli - ez az új YZF-R6.

 2017_yam_yzf600r6_eu_dpbmcrb_sta_002k.jpg

A leghatékonyabb YZF-R6 aerodinamika

A kis légellenállású elülső légterelőt az YZF-R1 néhány kulcselemének felhasználásával tervezték meg, és a legújabb kialakítás jelentősen, 8%-kal növeli az aerodinamikai hatékonyságot. Az áttervezett fejidomhoz és a plexihez hasonlóan a motor visszapillantó tükreibe integrált új LED irányjelzők is a turbulencia és a légellenállás csökkentését szolgálják.

 2017_yam_yzf600r6_eu_dpbmcrb_det_003k.jpg

Kifinomult elektronikus vezérlési technológia

Az YZF-R6 az első motorkerékpárok egyike volt, amely olyan precíziós vezérlést biztosító fejlett elektronikákat alkalmazott, mint a Yamaha chippel vezérelt fojtószelep (YCC-T) és a Yamaha chippel vezérelt szívás (YCC-I). Hogy a motorkerékpár irányíthatósága még jobb legyen - a legkülönbözőbb körülmények között is -, az YZF-R6 fejlett kipörgésgátló rendszert (TCS) kapott, ami a kormányon lévő kapcsolóval szabályozható.

Az YZF-R6 emellett egy gyorsváltó rendszert (QSS) is kapott, amely gyorsabb sebességváltást tesz lehetővé. A rendszer hasonlít az YZF-R1 rendszerére, és felváltás észlelése esetén azonnal megszünteti a meghajtási nyomatékot, így tengelykapcsoló nélküli felváltást tesz lehetővé teljes gáz mellett, kihasználva a közeli áttételes, 6-fokozatú sebességváltót a rendkívüli gyorsulás érdekében.

 

YZF-R1 típusú 43 mm-es első villák

Nem csak az YZF-R1 által inspirált arculat hangsúlyozza a motor kapcsolatát az ikonikus szupersport modellel, de a 2017-es YZF-R6-ot az YZF-R1-től kölcsönzött új, fordított KYB villákkal is felszerelték. Ez a kiváló minőségű első felfüggesztés nagy, 43 mm átmérőjű csövekkel rendelkezik - a korábbi modellek 41 mm-es átmérőjével szemben -, ami még stabilabb érzést nyújt, különösen fékezés és kanyarodás közben. Az első kerék tengelyének átmérőjét is megnövelték, 25 mm-re, az optimalizált vezethetőség érdekében.

 

320 mm átmérőjű YZF-R1 típusú első fékek

Az új YZF-R6 az YZF-R1 típus radiális első fékrendszerének előnyeit is élvezi, amely a Yamaha termékekbe valaha beépített legfejlettebb rendszerek egyike. A kettős 320 mm-es tárcsák 4 szembe-dugattyús alumínium nyereggel rendelkeznek, kiváló érzetet és jelentős fékerőt biztosítva.

 

Karcsú magnézium segédváz

A motoros mobilitása kulcsfontosságú a rendkívül precíz és mozgékony vezetés eléréséhez, ezért az YZF-R6 újonnan tervezett üléssel és segédvázzal van felszerelve, amely lehetővé teszi a motoros számára, hogy gyorsan és könnyen áthelyezze testsúlyát. Az erős és könnyű CF magnézium öntvényből készült segédváz elöl 20 milliméterrel keskenyebb, lehetővé téve, hogy a motoros szorosabban odasimuljon a tankhoz, javítva az aerodinamikát.

 

Könnyű, alumínium üzemanyagtartály

A Yamaha különleges CMT (Cold Metal Transfer) vagy más néven hideghegesztéses technológiát használt az új formatervezett tank kialakítása során. A szorosan záró, robotok által készített hegesztési varratokat gyakorlott hegesztők véglegesítik, ami így igazán exkluzív, kézműves jelleget ad a tanknak. 1,2 kilogrammal könnyebb, mint acél megfelelője - és jobb vezetési pozíciót nyújt, nagyobb mozgási szabadságot biztosítva a gyors súlypont-áthelyezéshez a kanyarok elején és végén. Ez a prémium minőségű üzemanyagtartály kiemeli az YZF-R6 kategóriaelső tulajdonságait.

 2017_yam_yzf600r6_eu_dpbmcrb_det_008k.jpg

Javított üléspozíció

A 20 milliméterrel karcsúbb „derék"rész jobb ergonómiát biztosít, és a lábak is könnyebben letehetőek a földre - míg az ülés és a formázott alumínium tank öblös térdmélyedése lehetővé teszi, hogy a vezető szorosabban rásimuljon a motorra. Az eredmény egy olyan harmonikus üléspozíció, amely szabadabb mozgást tesz lehetővé a testsúly hatékony áthelyezéshez. Ennek eredményeként a motoros teljes mértékben kihasználhatja a jobb kezelhetőséget, fékezést és gyorsulást, amit az új villák, első tárcsák és elektronikus vezérlési technológia nyújt.

 2017_yam_yzf600r6_eu_dpbmcrb_det_005k.jpg

YZF-R6 fő műszaki jellemzők

  • 599 cm3, 67 mm x 42,5 mm folyadékhűtéses, 4-szelepes DOHC, 4-ütemű, 4-hengeres
  • Kovácsolt alumínium dugattyúk, 13,1:1 sűrítési arány
  • Titán szívó/kipufogószelepek
  • Yamaha chip-vezérelt szívócsőhossz (YCC-I) levegőbevezető rendszerrel
  • Yamaha chip-vezérelt fojtószelep (YCC-T), Iker befecskendezővel
  • Csúszókuplung
  • Közeli áttételekkel rendelkező, 6-fokozatú sebességváltó
  • Magnézium szelepfedél és forgattyúsház fedelek
  • EXUP szelepek a kiváló nyomaték karakterisztikához
  • Titán kipufogó hangtompító
  • Alumínium váz és lengőkar

 

 2017_yam_yzf600r6_eu_mdnm6_stu_001_03k.jpg

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...