Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Új X-MAX 300 a Yamahától

- 2016.10.20.

Vágyj arra, amire szükséged van

Az új modell újgenerációs, 300 cm3-es motorblokkját a legújabb Yamaha Blue Core technológiával látták el, amely lehetővé teszi, hogy gazdaságosabb üzemanyag-felhasználás és csökkentett károsanyag-kibocsátás mellett nyújtson nagyobb teljesítményt.

Kifinomult új vázkialakítása motorszintű, sportos kezelhetőséget biztosít - a jellegzetes, TMAX ihlette megjelenés, a LED ikerfényszórók és a középső reflektoros fényszóró pedig a valaha épített legdinamikusabb megjelenésű robogóink egyikévé teszi ezt a modellt.

De arról sem feledkeztünk meg, hogy nemcsak izgalomra, hanem praktikusságra is vágysz. Az X-MAX 300 megnövelt - 2 zárt bukósisak és további tárgyak tárolására alkalmas - csomagtartója, 12 V-os adaptere és új, kulcs nélküli rendszere révén készen áll a hétköznapokra is.

 2017_yam_xmax300_eu_mdnom1_act_001k.jpg

Új, nagy teljesítményű és hatékony 300 cm3-es Blue Core motorblokk

Az X-MAX új, 300 cm3-es motorblokkját a Yamaha újgenerációs Blue Core technológiájának felhasználásával tervezték, amelynek elsődleges célja, hogy kevesebb üzemanyag felhasználásával érjen el nagyobb teljesítményt.

Ennek érdekében az új, 300 cm3-es, négyütemű, folyadékhűtéses, SOHC, 4-szelepes X-MAX motorblokkban egy sor Blue Core ihlette teljesítménynövelő technológia található, mint például az optimalizált szelepforma és -időzítés, illetve a magas kompresszióarányt biztosító kompakt, félgömb alakú égéstér.

Az eltolt hengerkialakítás csökkenti a mechanikus veszteségeket, a hatékonyabb hűtés érdekében pedig DiASil hengert használtunk olajfúvókás dugattyúhűtéssel Ezen kívül egy speciális kialakítású, légbeömléses hűtőventilátor is helyet kapott, amely egyenletesebb motorműködést biztosít.

 

Optimalizált üzemanyag-befecskendezési beállítások

A 12 lyukú befecskendező helyzetét és szögét optimalizálták, hogy atomizált üzemanyag-részecskéket fecskendezzen a szelepfej vége felé, az égéstér és a beömlő alakját pedig úgy tervezték, hogy jó forgást biztosítson a gyors és hatékony égés érdekében, amely magasabb nyomatékot tesz lehetővé az alacsonytól a közepesig terjedő fordulatszám tartományban. A 3D befecskendezési térkép pontosan vezérli az üzemanyag mennyiségét és időzíti a gyújtást, így jó gyorsulást, kiváló kezelhetőséget és hatékony üzemanyag-felhasználást garantál.

 

Dinamikus MAX kialakítás

Az X-MAX 300 vadonatúj arculatának részei a döntött, LED ikerfényszórók és az új, középső fényszóró, amely erős és célratörő megjelenést kölcsönöz a sportrobogónak, és kiemeli a TMAX modellhez fűződő közeli rokonságát. A középső csatorna mindkét oldalán futó jellegzetes, MAX-családra jellemző bumeráng alak erős vizuális kapcsolatot teremt az első és a hátsó kerekek között - a hátsó karosszéria és a hátsó lámpák élesen felfelé ívelő vonalai pedig kiemelik a tiszta TMAX-gének hatását.

 2017_yam_xmax300_eu_mdnom1_sta_004k.jpg

Vadonatúj váz és motorkerékpár jellegű első villa

Az új vázat kettős villahíddal, teleszkópos villákkal és kettős hátsó lengéscsillapítókkal látták el, amelyek sportos, motor jellegű kezelhetőséget, javított útfelület-visszajelzést és nagy sebességnél is kiváló stabilitást biztosítanak.

 

Kipörgésgátló rendszer (TCS)

Az elektronikus rendszer érzékelői ideiglenesen csökkentik a hátsó kerék meghajtását, amikor elégtelen tapadást érzékelnek, ami magabiztosságot nyújt a vezetőnek nedves vagy csúszós útviszonyok esetén is.

 

„Smart Key" kulcs nélküli indítás

Az új, prémium felszereltségű X-MAX 300 megalkotása során a legújabb technológiákat használtuk fel, többek között a Smart Key kulcs nélküli indítást is.

 

Teljes LED tripla fényszórók és új, LED hátsó lámpa

A két fényszóró tompított funkciónál kapcsol fel, a reflektor bekapcsolásakor pedig a harmadik, középső fényszóró is felkapcsol, és egyedi megjelenést kölcsönöz az X-MAX 300 modellnek.

A teljes LED fényszórók és a LED helyzetjelzők számos előnyös tulajdonsággal rendelkeznek, többek között nagyszerűen csökkentik az elektromos fogyasztást. Az ívelt hátsó lámpában is LED-izzók, illetve egy új LED helyzetjelző lámpa is található, így az X-MAX 300 éjjel-nappal jól látható a többi vezető számára.

 2017_yam_xmax300_eu_mdnom1_det_009k.jpg

Csomagtartó 2 zárt bukósisak - vagy egy laptop és egyéb tárgyak számára

Az új kettős ülés alatt a kategória egyik legnagyobb tárolórekesze található, amelyben 2 zárt bukósisak és egyéb tárgyak is elférnek. Extra széles méreteinek köszönhetően egy laptop is belefér, így ideális a hétköznapi munkába járáshoz, ugyanakkor izgalmas jármű a hétvégi szórakozáshoz is.

 

Nagyméretű kerekek, sportos kezelhetőség

Az X-MAX 300 új vázát úgy fejlesztették ki, hogy könnyű és mozgékony legyen, és sportosabb vezetési élményt biztosítson. A választott kerék- és abroncsméretek nagy hatással vannak minden robogó irányíthatóságára. Annak érdekében, hogy az új X-MAX 300 dinamikus sportteljesítményt nyújtson, és mégis könnyen kezelhető legyen, 15 colos első és 14 colos hátsó kerékkel látták el.  A fékerőt egy 267 mm-es első és egy 240 mm-es hátsó féktárcsa szolgáltatja, az ABS pedig az alapfelszereltség része.

 2017_yam_xmax300_eu_mdnom1_det_021k.jpg

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...