Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


2018-as XSR700 és XSR900 új színek

- 2017.09.27.

Tisztelgés a múlt előtt, fókuszban a jövő

2018-ban a legnagyobb darabszámban értékesített XSR700 a múltat nem feledve, merészen új színpalettával tiszteleg az ikonikus XS650 motorkerékpár előtt, amellyel a Yamaha négyütemű forradalma elkezdődött, és amely a Yamaha történetének egyik legfontosabb és legkiemelkedőbb modellje volt.

2018_yam_xs700_eu_rmbsh_act_010_53756k.jpg

Az XS650 modellnek, amit 1968-ban mutattak be - akkor, amikor a mai XSR-700 tulajdonosok nagy része még meg sem született - a Yamaha első négyütemű motorkerékpárjaként hatalmas jelentősége van. Modern, 654 cm³-es soros, kéthengeres SOHC motorjával, kategóriájában élen járó megbízhatóságával és nagy teljesítményével az XS650 hűséges rajongótábort szerzett Európában és az USA-ban - sőt még ma is számos, elkötelezett XS tulajdonost tömörítő klub működik világszerte.

2018_yam_xs700_eu_rmbsh_sta_001_53729k.jpg

 A 17 éves gyártási periódusa során XS650, XS1, XS2 és XS650 Special néven is forgalmazott motorkerékpárnak köszönhető, hogy a Yamaha a négyütemű szegmensben is jelentős márkává tudott válni - akkor, amikor a vállalatra elsősorban kétütemű gyártóként tekintettek.

2018_yam_xs850_eu_vrc1_det_005_53677k.jpg

 

Az utcai motorosok körében kialakult elképesztő népszerűsége mellett az XS650 a versenyek világában is letette a névjegyét. Az XS650 motorja juttatta el Kenny Roberts-et 1973-ban az AMA dirt track országos bajnoki címéig az USA-ban, és az oldalkocsis krosszversenyeket is sokáig meghatározta jelenlétével, hiszen 1980 és 1984 között egyhuzamban négy világbajnoki címet is nyert.

2018_yam_xs850_eu_vrc1_sta_003_53690k.jpg

 

Új Brilliant Red színű XSR700

2018 januárjától kezdve az XSR700 új Brilliant Red színben is kapható lesz, amivel az 1972-es XS2 előtt tisztelgünk.

Az eredeti XS650 modellhez hasonlóan az XSR700 is soros, kéthengeres motorral készül, amelynek erős lineáris nyomatéka kiemelkedő motorozási élményt nyújt. Mintegy 46 évvel az után, hogy a Yamaha először használta ezt a kifejező színösszeállítást, a Brilliant Red színű XSR700 újra megidézi eredeti soros, kéthengeres, négyütemű motorunk szellemét. Ilyen, amikor Faster Sons filozófiánk akcióba lendül!

 

Új Racing Red színű XSR900

Novembertől az XSR900 új Racing Red színben is kapható, ami az eredeti XS850 modell 1980-as években használt színösszeállítását idézi.

 2018_yam_xs850_eu_vrc1_sta_007_53694k.jpg

XSR700 - A holnapra született

* Új Brilliant Red változat Matt Silver első és hátsó sárvédőkkel

* Az optimális motorozási élményért született vintage stílusú fényszóró és hátsó lámpa

* Kétféle bőrből készült vintage stílusú ülés

* Pirelli Phantom gumiabroncsok korabeli mintázattal

* Kiváló üzemanyag-hatékonyság

* Alumínium üzemanyagtartály

* Folyadékhűtéses, 689 cm³-es, soros, kéthengeres, négyütemű

* Előredöntött stílus formatervezett külső

* A keresztsíkú filozófia alapján készült 270 fokos főtengely

* Mély és erőteljes lineáris nyomaték

* Dupla, 282 mm-es első tárcsák 4 dugattyús féknyergekkel

 2018_yam_xs850_eu_vrc1_act_001_53667k.jpg

XSR900 - Uralkodásra született

* Új Racing Red választható szín

* Folyadékhűtéses, 850 cm³-es, soros, háromhengeres, négyütemű

* Alumínium tankburkolat

* Kipörgésgátló rendszer

* Rásegítős- és csúszókuplung

* Klasszikus fényszóró és hátsó lámpa

* Keresztsíkú forgattyústengely kialakítás

* Könnyű váz alumínium elemekkel

* Állítható első és hátsó felfüggesztés

* Vagány, retro, erőteljes sportörökség

* Varrott, lépcsős ülés

* Erőteljes nyomaték, hihetetlen gyorsulás

* Egyszerűen személyre szabható

 

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...