E havi számunkban mutatjuk be nektek a magyar motorépítés történelmének eddigi legnagyobb sikerét, a VB bronzérmes Speedster King-et, Orkonyi Károly mesterművét. A motor egy Robur teherautó felhasználásával épült (!).
Természetesen a Motorépítő Világbajnokság többi győztes motorját is láthatjátok az októberi Wild Magazinban.
Ízelítő a tartalomból:
Motorépítő világbajnokság
Illetve, „A” motorépítő világbajnokság, hiszen Orkonyi Károly szédületes sikere miatt a 2018-as eseményeket talán még az unokáink is megkülönböztetett figyelemmel fogják emlegetni.
A jövő elkezdődött
A Thunderbike építése bebizonyítja, hogy – a H-D teljesen új vázának és motorjának ellenére – a régi stílusok fenntarthatók, életben tarthatók, és kissé még újra is gondolhatók.
A bronzérmes
Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy itthon mi mutathatjuk be Nektek elsőként a magyar motorépítés történelmének eddigi legnagyobb nemzetközi sikerét, a Speedster King-et.
Építésből jeles!
A Most Generáció tagjai az „öreges” Santa Pod-ra már csak legyintenek, számukra a Glemseck 101 az etalon. Nekik kedveskedünk e harapós holland Honda bemutatásával.
Dilis óriás
Azt már most eláruljuk, hogy a címben az „óriás” az osztrák műhely nevére (Titan) utal, de annak megértéséhez, hogy miért lett ez a motor valóban „dilis”, sajnos el kell olvasnotok a cikket.
Két keréknél inkább több
Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis találkozóját immár ötödik éve rendezik Kiskunfélegyházán, és a háromkerekű közösség igazán különleges módon ünnepelte meg a jubileumot.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|