Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Az ördög ügyvédje - Wild 279

- 2019.03.18.

"A rossznyelvek szerint a New England Patriots azért költözött át Bostonból Foxborough-ba, mert Massachusetts fővárosa egyszerűen nem bírt volna el két akkora legendával, mint a lapzártánk idején a hatodik Super Bowl győzelmét elérő amerikai football csapat és e cikkünk főszereplőjének megálmodója, a Madhouse Motors építőműhely."

 2.jpg

Az biztos, hogy ha valamilyen, az ötvenes évek végén zajló poszt-apokaliptikus filmet kellene forgatnom, akkor ez a Devil’s Advocate nevű, 1957-es bobber jó eséllyel pályázna arra, hogy rábízzam a főhős motorkerékpárjának szerepét. Vagy, hogy stílszerűek maradjunk, a főhősnőét, mivel a több mint tíz alkalmazottal üzemelő Madhouse Motors tulajdonosa és vezető szerelője egy fiatal anya, J. Shia.  

 

Ezt a bicajt a második világháború gépei, az angol bobberek és a régi gőzmozdonyok inspirálták. Fura márkaneve (RE–Indian) mögött az rejlik, hogy az Indian Motocycle Co. 1953-ban ugyan bezárt Springfield-ben, de az amerikai igények kielégítésére behozott néhány 700 köbcentis Royal Enfield-et Angliából, majd kicsit átalakította, és Indian márkanév alatt értékesítette őket.

 

A Madhouse műhely kalandos úton jutott hozzá az alapgéphez. A motor a hetvenes években ideiglenesen nyugállományba vonult, és J. egyik ismerősének alagsorába került. A helyiség azonban az eltelt évek alatt több átalakításon is átesett, falait megemelték, új, meredek lépcsőt építettek hozzá, és a motor – mint a família régi harcostársa, majdhogynem családtagja – eközben végig a helyén, az alagsorban maradt. Nemrég azonban a Nagy Tanács úgy gondolta, hogy talán mégsem helyénvaló, ha egy ilyen, hosszú utakra tervezett szépséget megfosztanak attól, hogy kedvére gurulhasson az aszfalton, ezért végül beleegyeztek abba, hogy a Madhouse legénysége kezelésbe vegye Őt.

Ez eddig szépen és jól hangzott, ám végül komoly logisztikai feladatot jelentett már a bringa kiszabadítása is… végül konkrétan egy mozgódaru hadba hívásával emelték ki a motort betonbörtönéből."

A teljes cikket a Wild magazin 279. számában találod!


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...