Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7266 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Kapzsi Király - Wild 280

- 2019.04.05.

"...Winston számára hatalmas megtiszteltetést jelentett, amikor a Royal Enfield cég egyenesen a Rough Crafts-ot, vagyis az ő műhelyét kérte fel egy újabb típusuk, a Continental GT 650 átépítésére. A meghívásuknak eleget téve ellátogatott a cég főhadiszállására, ott elbeszélgetett a tervezőkkel, és igencsak meglepődött azon, hogy mennyi energiát fektettek az újabb modellek kifejlesztésére. Mint az emberek többségének, természetesen neki is voltak előzetes elképzelései az ott folyó munka „minőségéről”, de kellemesen csalódott. El kellett ismernie, hogy az RE-nél most egy nagyon jó blokkot és vázat hoztak létre. Vagyis egy olyan alapot, amivel öröm lesz dolgozni…

 _ale6386.jpg

A gyári GT 650 café racer stílusban épült, eleinte Winston is ebben az irányban gondolkodott. Aztán összedugta a fejét Adrian Sellers-szel, az RE formatervezési osztályának főnökével, és végül abban állapodtak meg, hogy a fő csapásirány inkább egy versenymotor legyen, mégpedig az endurance műfajából. 

A mester első látásra beleszeretett a motor forgattyúsházába, és elhatározta, hogy mindenféleképpen láttatni engedi majd a szépen megtervezett alkatrészt. Bár az endurance design miatt méretes, a blokk jelentős részét beburkoló oldalidomok jöhettek csak szóba, de nem hagyhatta, hogy azok a forgattyúsházat is eltakarják. Sőt, olyan kipufogók jelentek meg a lelki szemei előtt, amelyek vonalvezetése még jobban kiemeli majd ezt az alkotóelemet.

A másik dolog, amiből nem engedett, az RE által kért hatalmas fejidom volt. Ő ugyanis sohasem szerette az effajta hivalkodó kiegészítőket a motor elején…

 

A XXI. században szinte már létezni sem lehet 3D-s nyomtatás nélkül, de Winston egyelőre még csak ismerkedik ezzel a technikával. Az RE-nek azonban mutatnia kellett valamit, mielőtt ténylegesen hozzáláthatott volna az építésnek.

Szerencsére talált egy céget a lakóhelyétől nem is oly távoli Tajcshung-ban, ahol egészen nagy 3D-s nyomtatásokat is el tudtak készíteni, így lehetősége nyílt arra, hogy egy darabban készíttesse el a tankot és a hozzá tartozó szárnyakat. (Emlékeztek még Midász szamárfüleire?)..."

A teljes cikkért keresd a Wild magazin márciusi számát az újságosoknál!

 

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...