Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7276 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Eric Buell az év embere

- 2011.10.04.

A Motorcyclist Magazin az év emberének választotta Eric Buellt. De hol rejtőzött az elmúlt két évben?
Miután 2009 október 30.-án a Harley-Davidson megszüntette a Buell-t, a gyárat pedig bezárta, Eric Buell új céget alapított. Eric Buell Racing néven egyedi és kisszériás versenymotorokat kezdett gyártani. Ezzel meg is kaptuk a választ arra, hogy miért pont ő lett az év embere. Kevesen mondhatják el magukról, hogy 61 évesen talpra tudnának állni, és ugyanolyan lelkesedéssel elkezdeni a motorgyártást a nulláról, mint ahogyan ő kezdte ’80-as években.

A legújabb hír pedig, hogy pár héttel ezelőtt befejeződtek a 2012-es 1190RS tesztjei. Eric a Harley szárnyai alatt tervezett, de végül már meg nem valósult Barracuda projectet fejlesztette tovább, a korábban már használt Rotax blokkal, amit teljesen átdolgozott.
Hamarosan indul a sorozatgyártás, de ha venni akarsz egyet a 2012-es modellből, nemcsak gyorsnak kell lenned, de a családi ingóságokat is zálogosítanod kell: A 40.000 dolláros ár kicsit meredeken hangzik, de ne feledjük, mindössze 100 darab készül majd belőle, amit a gyűjtők valószínűleg pillanatok alatt elkapkodnak.

Néhány adat az 1190RS-ről:

Blokk:                        Rotax V2, vízhűtéssel
Hengerűrtartalom:    1190 cm3
Kompresszió:            13,6:1
Teljesítmény:           175 LE (9750-es fordulaton)
Tömeg:                    176 kg (olajjal, vízzel, üzemanyag nélkül)
Váz:                         Alumínium váz, egyben üzemanyagtartály is
Villaszög:                 22 fok
Első villa:                 Öhlins, 41 mm, fordított
Kerekek:                   17” magnézium, elöl 3,5” hátul 6” széles

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...