Born to Die
Fred Kodlin motorja Quasimodoval kezdődött és Albrecht Dürerrel fejeződött be. De vajon mi volt a kettő között?
A váz Kodlin saját terméke, egy Q-Modo merevváz, de 300-as gumihoz szélesítve. Ebbe került bele egy TP 124 köbinches blokk a maga 130 lóerejével. Jobb érzésű emberek legfeljebb egy 45-ös Mikunit mernek felrakni egy ilyen blokkra, de itt egyből kettőt sikerült felpattintani a szívócsonk végére (vajon náluk is 400 Ft a benzin?) 6 gangos Baker váltó viszi át az erőt a 280-as hátsó kerékhez, ami egyébként - akárcsak az első - Jesse James terméke.
És akkor a végére egy kis történelem: Tudtad, hogy Albrecht Dürer felmenői magyarok voltak? Gyula mellett, Ajtóson laktak és a falu nevét németesítve (Türer) használták nemesi előnévként. Innen ered az Ajtósi Dürer sor, amit a neves művész halálának 400. évfordulója alkalmából kapott az utca. Ja, és összesen 18-an voltak testvérek. De mégis mi köze ennek a motorhoz? A fényezést Dürer motívumai ihlették.
Építő és tulajdonos: Fred Kodlin
Eredeti modell: Fred Kodlin Q-Modo
Blokk: Total Performance 124 köbinch
Váz: Kodlin Q-Modo, átalakítva 300-as gumihoz
Villaszög: 40 fok
Első villa: Kodlin 3D, „Thriller” kiflikkel
Karburátor: 2 db Mikuni HSR 45
Váltó: Baker jobb oldali kihajtású, 6 sebességes
Kuplung: Barnett, hidraulikus
Első kerék 18x3,5 Jesse James 130/70-18 Metzeler gumival
Hátsó kerék 8,5x18 Jesse James 280/35 VR 18 Metzeler
Fékek elöl-hátul 4 dugós Performance Machine fék
Első lámpa Kodlin Elipse
Hátsó lámpa Kodlin
Tank: Fred Kodlin
Kipufogó: Supertrapp, Paul Yaffe design
Lábtartók: Fred Kodlin prototípus
Fényezés: Albrecht Dürer motívumok
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|