Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Gyilkos a téglagyárban…és a pályán

- 2011.12.02.

A Brickyard killer története 4 éve kezdődött és még mindig nincs kész. De már csak 402 méterre van a céltól.
Minden a Mainzi Európabajnokságon kezdődött, még 2007-ben, amikor a svéd Peder Johanson a Hogtech-től, találkozott Paul Funk-kal, aki a V-twin blokkok tökéletesítésének szentelte az életét. Így született meg az ötlet, hogy megépítik a világtörténelem legerősebb Knucklehead-jét.
A blokk teljesen át lett tervezve, nikaszilos hengerekkel, Barnett kuplunggal, Jims és S&S alkatrészekkel a főtengelyben, a hengerfej pedig csak kívülről emlékeztet az egykor 40 lóerős 1000-es gyári modellére. Azonban az igazi büntetés az1800 cm3-es blokk számra az Eaton M45 kompresszor és a kéttorkú Edelbrock porlasztó. A pilóta számára pedig a bal könyök mellett forgó kompresszor szíj és a jobb oldalon a kormányvég szélességéig kiálló karburátor.
A motor már üzemel és csak a végső beállítások vannak hátra, de Paul szerint csak akkor lesz kész, ha legalább egy versenyt megnyertek vele.

Építő:    Hogtech & Paul Funk
Helyszín:   Eskilstuna, Svédország
Motor neve:   Brickyardkiller
Blokk:    1800 cc Knuckle, újratervezve
Váltó:    5 sebességes
Váz:    Hogtech/ Paul Funk Design, merevváz
Első villa:   Hogtech/Hyperpro/ Paul Funk Design
Villaszög:   40 deg.
Első kerék:   17" 40 küllős/ Hogtech agy, Dunlop gumival
Hátsó kerék:   15" Halibrand magnézium, Micky Thompson Drag slickgumi
Első fék:  nincs
Hátsó fék:  Hidraulikus dobfék, egyedi bordás fékfedéllel
Fényezés:  sziszegős palackkal, kályhaezüstre


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...