Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Hetvenhét

- 2012.07.04.

Pontosan hetvenhét motor vett részt a Kawasaki hivatalos importőre által szervezett motoros túrán, az első „Kawa Kanyar”-on. A hatalmas érdeklődésre és a sikeres lebonyolításra való tekintettel biztosan nem kell hetven hetet várnia a márka szerelmeseinek az újabb fordulóra.

A június végén megrendezett első „Kawa Kanyar” alapvető célja az volt, hogy egy új platformot teremtsen a márka iránt elkötelezettek számára, ahol egyaránt hódolhatnak a motorozás élményének és ugyanakkor új kapcsolatokat teremthetnek, ismerkedhetnek, tapasztalatokat cserélhetnek a Kawasaki márkanév által teremtett közösségen belül. A rendezvény minden tekintetben elérte célját, valódi tartalommal töltötte meg a méregzöld közösséghez tartozás fogalmát és kellemes kikapcsolódást nyújtott a motoros túra, valamint a balesetmentes lebonyolítás igazolta azt is, hogy felelősen közlekedve lehet biztonságosan mégis élvezetesen motorozni, akár még hetvenhét motorral is.

„A legmerészebb várakozásainkat is túlszárnyalta az, hogy ekkora érdeklődés övezte a rendezvényt. Az emberek nyitottak voltak, és az, hogy ekkora létszámban eljöttek arra utal, hogy motoros körökben számottevő igény van az ilyen jellegű eseményekre. Úgy gondolom, felejthetetlen élményekkel gazdagodtak a résztvevők, a több mint 100 méteres motoros konvoj látványa sem volt éppen mindennapi, ugyanakkor úgy érezzük a közös motorozás és ebéd tényleg összekovácsolta csapatot. Számunkra, mint márkaképviselet számára is rendkívül hasznos volt a rendezvény, hiszen a kötetlen formában érkező személyes vélemények, tapasztalatok semmilyen piackutatással nem érhetnek fel és ezek alapján képesek lehetünk szolgáltatásainkat a legjobb irányba fejleszteni.” – mondta a túra egyik vezetője, Falkai Szilárd, a Kawasaki Magyarország értékesítési vezetője.

„A Kawasakinál mi úgy gondoljuk, hogy egy motor esetében nem egyszerűen egy terméket értékesítünk, hanem egyfajta életérzést is, ezért felelősek vagyunk, hogy a magunk részéről mindent elkövessünk, hogy vásárlóink megkapják azt, ami miatt a méregzöld márka mellett tették le voksukat. Az ilyen jellegű eseményekkel, mint a „Kawa Kanyar” is éppen erre törekszünk. Nem is lehet kérdéses, hogy mindenképpen folytatni fogjuk ezt a kezdeményezést, amely akár egy tradíció alapjait is jelentheti, és hamarosan közzé tesszük a második forduló időpontját.” – nyilatkozta Radnay Gábor a Kawasaki Magyarország igazgatója.

 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...