Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Az új BMW F 800 GT

- 2012.11.20.

Az F 800 ST utódjának szánt új F 800 GT-vel tovább korszerűsíti sporttúramotor-kínálatát, és ismét mércét állít a középkategóriában a BMW Motorrad.

Az új modellt is a már ismert nyomatékos vízhűtéses, 798 cm3-es soros kéthengeres motor készteti lendületes haladásra. Finomhangolásának köszönhetően nagyobb teljesítményt ad le, mint eddig, egészen pontosan 66 kW/90 LE-t 8000 percenkénti fordulaton (F 800 ST: 62,5 kW/85 LE). A gondozásmentes szíjhajtással együtt még ütőképesebb hajtásrendszert alkot.

A fentieken kívül tökéletesített ergonómia, hatékonyabb menetszél és időjárás elleni védelmet adó teljes idom, praktikusabb csomagszállító rendszer és nagyobb teherbírás farag igazi „gran turismót” a 800 köbcentis BMW-ből. A „Biztonság 360 fokban” koncepciónak megfelelően alapfelszerelés rajta az ABS. Ennek, valamint a továbbfejlesztett futóműnek, az extraként rendelhető automatikus stabilizáló rendszernek (ASC – Automatic Stability Control) és elektronikus futóműállításnak (ESA – Electronic Suspension Adjustment) köszönhetően mind biztonság, mind komfort szempontjából mintaértékű kategóriájában az új F 800 GT.

Egyebek mellett Akrapovic-gyártmányú sportkipufogó dob rendelhető hozzá a BMW Motorrad gazdag kiegészítő-kínálatából. A slip on rendszerű hangtompító egyik jellegzetessége a kimondottan markáns hang. Mivel titánból és nemesacélból készül, 1,7 kilogrammal könnyebb, mint a gyári darab.

Ami új az eddigiekhez képest:
· Nagyobb teljesítmény: 66 kW/90 LE 8000 percenkénti fordulaton (F 800 ST: 62,5 kW/85 LE/8.000 ford./perc).
· Hatékonyabb menetszél és időjárás elleni védelmet adó, dinamikusabb vonalvezetésű idom. Új színek.
· A legújabb fejlesztésű BMW Motorrad ABS alapfelszerelésként.
· Automatikus stabilizáló rendszer (ASC – Automatic Stability Control) extrafelszerelésként/kiegészítőként.
· Elektronikus futóműállítás (ESA – Electronic Suspension Adjustment) extrafelszerelésként.
· Kényelmesen, kézi kerék segítségével állítható hátsó rugóalap.
· Jobb stabilitást és nagyobb kényelmet eredményező, tökéletesített futómű.
· Könnyebb és lendületesebb kivitelű, új felnik.
· Kényelmesebb túrázás a magasabb kormány és a módosított lábtartó-pozíció jóvoltából.
· Kényelmesebb vezető- és utasülés.
· Új kapcsolók és első fékfolyadék-tartály.
· Rezgésszigetelt, kúpos alumínium kormánycső.
· Új számlapú kilométeróra és fordulatszámmérő, kibővített műszerfali funkciók.
· 207 kilogramm terhelhetőség (+ 11 kg).
· Új kipufogó rendszer tökéletesített sarokvédelemmel.
· Füstszürke irányjelző burák.
· Új fejlesztésű csomagszállító rendszer (kiegészítő).
· Újfajta rögzítés BMW Motorrad Navigator IV-hez a kormánybilincsen (kiegészítő).
· Teljesítménykorlátozás: 35 kW/48 LE (kiegészítő/extrafelszerelés).


 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...