Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Egy jó erős olasz kávé?

- 2012.12.04.

Axel Budde Hamburgi műhelyéből minden évben kigördül néhány Guzzi, többnyire cafe racer stílusban. A látvány mellett komoly tuningot is kapott a blokk, így a nyeregbe ülve úgy szökik fel a vérnyomás és emelkedik a pulzus mint a legerősebb olasz eszpresszótól.
A Moto Guzzi Le Mans Mark III nagyobb karburátorokat és Mark IV hengerfejeket kapott. De ezzel nincs vége a tuningnak, mert az 1040 cm3-es hengerek, a sportos vezérműtengely a duplagyertyás hengerfej és elektronikus gyújtás gondoskodik a menetteljesítményről, ami jóval felette van a gyári 70 lóerős értéknek.
Erősebb fékek, kormánylengéscsillapító, és egyedileg gyártott hátsó rugóstagok segítik az útonmaradást. A tankot Axel maga készítette, akárcsak a farokidomot, elmondása szerint ezekkel volt a legtöbb munka. "Valami egyedit akartam csinálni, de olyat, ami magán viseli a Guzzi jellemző stílusjegyeit is"

(R)

 

 


 


Eddigi hozzászólások

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...