Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Magazin címlapja
Lapszám: 193.
Wild 193
Dátum: 2011. december

Szia

Tartalomjegyzék

Fritz Kott

Nemrég szívrohamban elhunyt a híres Boneville-i legenda, Fritz Kott. Halálánál csak az élete volt gyorsabb. Rekorder volt a rekorderek közt, ugyanis senki annyi sebességi csúcsot nem állított fel, mint ő.

Óda a mogyorópuskához

A holland René Van Tuil motorja egy replika, ezt már a neve is jelzi: „Ode to a Legend” (Óda egy legendához). A legenda pedig nem más, mint a Harley 1925-ben elkészített, a hangja után „Peashooter” gúnynéven illetett, 350 cm3-es modellje.

EMAT 2012: műhelymustra

Titi sporija

Yamaha Racer

Lukácsi András az ötvenes-hatvanas évek versenymotorjainak látványát szerette volna felidézni ezzel az építéssel. A háztömb körüli versenyeket, a macskakövek felett szálló kékes-olajos-ricinusillatú benzinfüstöt, Drapál János sikereit.

Az art deco formatervezés csúcsa

Az U-modell a Harley-Davidson mintamotorja, a mai napig az ő formáit ismerhetjük fel az új tervezésű Classic kiviteleknél. Ez a gyönyörűen restaurált, Dél-Afrikát is megjárt ritka példány Művész Zoli műhelyében született újjá.

Patkányból old school

Bizonyára az a sztori is megérne egy cikket, miképp lehet egy új H-D Softailt hat év alatt működésképtelen patkánymotorrá alakítani, de ez az írás inkább arról szól, hogyan sikerült Sapkának a sza*ból újra várat építenie.

Hangsebességgel

Szubjektív teszt: Suzuki B-King

Hírek most

Hírek régen

Teljes gőzzel, előre!

Devils Börze

Oldtimer Show

Mikulás-hadművelet

„Nekem 8” túra

Sörbe áztatott monológok

Route 66 túra, itthon

Életünk része: Mikulás

Magyarország felfedezése

Best of Wild cats


Online is olvasható cikkek a lapból:

AZ ART DECO FORMATERVEZÉS CSÚCSA

A Harley első tisztán oldaltszelepelt, 1200-es motorja 1930-ban került piacra. Az ún. V-modell még olajvesztéses volt, ám 1936-ban kijött a cirkulációs olajozású U-modell, ami egy teljesen új, négysebességes váltót kapott az addigi háromsebességessel szemben, és sokkal modernebb lett (Kisebb változtatásokkal egészen 1988-ig – ami már Evo – használták ezt a váltót!).

Bővebben...

Lap archívum megjelenítése →

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...