Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Magazin címlapja
Lapszám: 186.
Wild 186
Dátum: 2011. május

Szia

Tartalomjegyzék

A vérradikális

A csongrádi Top Notch Company építése szemrebbenés és lelkiismeret furdalás nélkül áldozza fel a motorozhatóságot az egyediség oltárán. Elöljáróban csak egyetlen adat: bármilyen hihetetlennek tűnik, de az ultrabrutál méretű üzemanyagtank akár még 8 dl benzint is képes elnyelni!

Robbanó motorok?

Az EMAT évről évre egyre népszerűbb lesz, ezt országunk politikusai is tisztán látják. Mert ugyan mi másért szerveztek ugyanarra az időpontra, közvetlenül a kiállítás helyszíne mellé egy uniós családi pikniket? Valszeg abban bíztak, hogy a motorosok létszáma kedvezően befolyásolja majd a piknik látogatási statisztikáját is

Lajos, a Harcos

Miután Bacul szert tett egy lezúzott Yamaha-ra, a kárfelmérést követően nem az eredeti állapotára alakította vissza, hanem súlyos tömegiszonyra hivatkozással inkább egyedi gépet faragott belőle. A Warrior végül szép példája lett motor és gazdája tökéletes összhangjának: mindketten gumigyilkosok

Egy motoros színésznő emlékére

Navajo-Hopi Honor Run

Gyulai Csongor abbahagyja

Lengyel Motorépítő Bajnokság

Kalandozások Székelyföldön 2.

Intruder fullcustom

Karesz nem teketóriázott: ment 20 km-t az új VZR 1800-asával, aztán az átépítés mellett döntött. Repültek a műanyagok, jött Küryakyn meg Thunderbike, és a motor lóereje máris 150-re nőtt. Ha a Gigamachine ilyen ütemben folytatja a tuningot, akkor a Spurimánia rovatot hamarosan őrületesen átszabott, egynyolcas Intruderek bemutatása váltja fel

Hangsebességgel: Subscribe és The Idoru interjúk

Mesél a tetkó – Marshal

Ghost’s MC és HAMC bulibeszámolók

Bemutatkozik az Africa Twin márkaklub

Az én X-aktám

Hírek régen

Egy régi motoros arc: Filip Gyuri
Hírek most

Sörbe áztatott monológok

Lowlife Machine

A Zastava csak 44 évnyi itteni vendégszereplés után látta meg újra szülőföldjét, de a szerbiai OG Custom Works emberei nem hagytak neki sok időt az önfeledt ünneplésre. Szétbontották, choppolták, tuningolták, aztán lazán elhozták vele az idei EMAT Best Custom Car díját. Az autó azóta már több interjúban is „eltékozolt évek” jelzővel illette eddigi életét

Magyar motorizáció extra

Hunhír

Magyarország felfedezése

Levéltár


Online is olvasható cikkek a lapból:

Intruder fullcustom - A Gigamachine-tól

Alig három számmal ezelőtt bemutattunk két disztingváltan átépített, egynyolcas Intrudert, mintegy bizonyítván azt, hogy ez a jócskán meglepetés-karosszériaelemeket is tartalmazó modell mégiscsak jól építhető. S lám, márt itt is a Gigamachine újabb lépése, az Intruder fullcustom!

Bővebben...

Lap archívum megjelenítése →

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...