Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Magazin címlapja
Lapszám: 201.
Wild 201
Dátum: 2012. augusztus

Szia

Tartalomjegyzék

Speed Century

Az argentin mesterek az 1920 és 1990 közötti versenymotorok összes jellegzetességét be akarták mutatni a gépen – szerencsére nem egy stílusok közt csapongó rettenetet alkottak.

Nosferatu Svájcból

Urs Wisler az esélytelenek nyugalmával indult Triumph-jával a Motorépítő Világbajnokságon, és utolsó is lett! Ám a Vámpírkrónikák itt nem értek véget…

A második

Oszi receptje a következő: végy egy karambolos trike-ot, kosárba vidd haza, rakd össze, majd a hibáit figyelembe véve építs egy jobbat! És lőn.

Amikor a hóhért akasztják

Úgy tartják, susztert a cipőjéről, szabót a ruhájáról, építőt a motorjáról kell megítélni. Most a Felvidék egyik ásza, Bakó bitang bringája bizonyíthat.

H-D Softail Slim teszt

Cepsa Kupa, Kunmadaras

Skandináv motorépítő bajnokság

„A víz alatt, a víz alatt a létezés csodás…” – énekelte egykor Koncz Zsuzsa, de a svéd chopperek legnagyobb seregszemléjének 2000 látogatója vadul tagadja e nézetet.

Ragyogó rocker

A hetvenes éveket idéző Brigten Rocker egyben egy Custom Chrome reklámmotor is, hiszen szinte kizárólagosan a CCE katalógusban kapható termékekből állt össze.

Élet a Vad Oldalon

Régi hírek

Ébredés az Álmok Földjén 1.

Ez (is) Amerika

Balatoni Afrika

Dráva-parti party

Mooneyes show

Némi bruszt tárgyát képezheti, hogy valóban az első európai hot rod és custom show-t rendezték-e meg idén a japánok, de az tuti, hogy mi nagyon jól éreztük ott magunkat.

Sörbe áztatott monológok

Újkenyér hava

Wild kincsek

A legszebb Vadmacska


Online is olvasható cikkek a lapból:

NA MOST AKKOR MI VAN?

Egy helyreigazítás

Esélytelen lenne a moditwinben egy Harley, ezért május 1-jén külön versenyt írtak ki az ilyen motorral érkezőknek. A kategóriának a V2 nevet adták a rendezők, de a kiírásban nem volt egyértelmű, hogy ez csak az amerikai vékettesekre vonatkozik. Szentesi Péter ezért először fölényesen végigverte a mezőnyt a Yamaha MT-01 erejével, aztán meg kellett elégednie egy tiszteletdíjjal. Szép ez a díj is, de aki a dobogó legfelső fokát adja cserébe érte, az bizony némi csalódottsággal veszi át. A keserű torta tetejére én raktam rá a cukordíszt, mert nem ismerjük egymást, így a listán rosszul azonosítottam az eredmények átnézésekor, ezért más nevet írtam helyette. Most szeretném helyretenni a dolgot, tehát a V2 tiszteletdíjasa és egyben a leggyorsabb motorosa Szentesi Péter volt.

Bővebben...

Lap archívum megjelenítése →

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...