Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Magazin címlapja
Lapszám: 217.
Wild 217.
Dátum: 2013. december

Szia     

 

Tartalomjegyzék        

 

Sikamlós angolna

A svéd PGA Customs furcsa nevet választott motorjának, mert az csak akkor mutatna némi hasonlóságot a fent említett hallal, ha bekennénk vazelinnel, és behajítanánk a folyóba.

 

Bratstyle        

Miután Varkoly Gergő kimotorozta az itthon ritkaságszámba menő SR 500-ból, amit csak lehetett, úgy döntött, hogy a japán tradíciót követve Bratstyle-módra építi át. 

 

De mi is az a bratstyle?         

Rambónak a mocsárba             

Ha az idei EICMA egyik legnagyobb sztárja, a Caterham Brutus 750 láttán csak kapkodod a levegőt, ne csodálkozz! Így megy ez, ha a dizájnert Alessandro Tartarininek híjják.

 

Apokalipszis most

Van, aki fanyalog, van, aki rajong e Hondáért, ám a kínai Valen Zhu tudhat valamit, mert a szembesítések során még senki sem vonta meg egykedvűen a vállát Monstub-ja láttán.

               

Monster Customs Dynatail              

Ha úgy gondolod, hogy mi sem egyszerűbb összeházasítani egy Dyna Glide-ot meg egy Softailt… nos, olvasd el a cikket, és garantáltan megváltozik a világképed!

 

Excelsior 1926-ból       

Az ember csak áll, nézi, és tapogatja a legendát… Mórocz Zolinál nem mindennapi állapotban találtunk egy Excelsior Super X-et, amit még restaurálás előtt sikerült körbefotózni.       

 

Motorépítés a sivatagban            

Hayabusa teszt            

Vízválasztó a Harley-nál                 

Jakus Henrietta interjú

Motorkerékpárral Fekete-Afrikában 7.    

Két keréken a Föld kerekén 14.        

Devils Börze             

Old Motors Börze  

Hírek régen               

Élet a Vad Oldalon         

Árpád nyomában              

Lámpaoltó                

 


Online is olvasható cikkek a lapból:

Rambónak a mocsárba

A Caterham Brutus 750 a közelmúltban lezajlott EICMA egyik legnagyobb sztárja volt. A gyártó – bár nevéből és a motor megjelenéséből adódóan inkább a mezőgazdasági gépek irányába asszociálnánk – sportautókkal foglalkozik, és még egy Forma–1-es csapatuk is van.

Nos, Rambónak biztos jobban állna egy ilyen, mint egy 40 kilós F1 pilótának… 

Bővebben...

Lap archívum megjelenítése →

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...